تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS 2 هواوی به ۳۰۰ میلیون رسید

harmony.JPG

هواوی در رویداد رونمایی از هارمونی 3 اعلام کرد که اکنون 300 میلیون دستگاه در حال استفاده از سیستم عامل هارمونی هستند. این سیستم‌عامل بر روی دستگاه‌هایی چون گوشی، تبلت و تلویزیون به بازار ارائه شده است.

مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی، ریچارد یو؛ این سیستم عامل یعنی هارمونی اکنون روی 300 میلیون دستگاه نصب شده است و هواوی با معرفی HarmonyOS 3 قصد دارد تعداد کاربرانش را افزایش دهد.

هارمونی زمانی به دنیا معرفی شد که ایالت متحده تصمیم به تحریم هواوی گرفت و این شرکت نیز به دنبال یک سیستم‌عامل اختصاصی رفت. ریچارد یو فروردین‌ماه امسال تعداد دستگاه‌های مجهز به HarmonyOS را ۲۴۰ میلیون اعلام کرده بود.

جدیدترین نسخه از HarmonyOS تغییراتی روی رابط کاربری اعمال می‌کند و یک‌سری قابلیت‌های جدید مثل اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر را ارائه می‌دهد. HarmonyOS جدید انیمیشن‌های بهتری دارد و عملکرد آن بهینه شده است.

از زمان تحریم هواوی توسط ایالات متحده و قطع رابطه‌ی تجاری با گوگل، چینی‌ها به‌دنبال توسعه‌ی سیستم‌عاملی اختصاصی بوده‌اند تا وابستگی خود به شرکت‌هایی مثل گوگل را از بین ببرند. HarmonyOS برپایه‌ی اندروید توسعه داده شده و توانسته است در بین کاربران چینی به محبوبیت قابل قبولی برسد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر