تبلت هواوی از تبلت MatePad Pro 11 معرفی کرد

huawei teb.JPG

هواوی در رویدادی که برای معرفی از سیستم‌عامل Harmonyos 3.0 برگزار کرد از تبلت قدرتمندی با نام MatePad Pro 11 رونمایی کرد. این تبلت از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که با دوربین و صفحه‌نمایش با کیفیت و پشتیبانی از کیبورد و قلم و موارد دیگر بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده از کمپانی هواوی، این تبلت هوشمند در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و سفیدو طلایی راهی بازار خواهد شد. این تبلت ۴۴۹ گرم وزن دارد و ضخامت آن فقط ۵٫۹ میلی‌متر است.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 با صفحه نمایش 11 اینچی OLED راهی بازار خواهد شد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان نوردی این نمایشگر 600 نیت است و می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. این صفحه‌نمایش همچنین گواهی TUV Rheinland Global Eye Protection 3.0 را دارد که به ایجاد تجربه‌ی بهتر هنگام تماشای محتوا و همچنین محافظت از چشم کاربر کمک می‌کند.

huawei-matepadpad-pro-11-4.jpg
-

تبلت هواوی میت پد پرو 11 در دو نسخه ارائه خواهد شد که یکی از پردازنده Snapdragon 870 و دیگری پردازنده Snapdragon 888 خواهد داشت. خریداران می‌توانند براساس نیاز پردازشی خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنند. این دو مدل از باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند و سرعت شارژ آن‌ها به‌ترتیب ۴۰ و ۶۶ وات است.

این تبلت از 6 بلندگو بهره می‌برد که هنگام پخش محتوا و بازی، تجربه‌ی صوتی لذت‌بخشی ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، این محصول از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت انتقال داده آن به ۵٫۲ گیگابیت برثانیه می‌رسد.

میت‌پد پرو ۱۱ از دوربین پشتی دوگانه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است. در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده شده است که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کرد.

huawei-matepadpad-pro-11-2.jpg
-

تبلت جدید هواوی از صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع اتصال کیبورد به این دستگاه ازطریق آهنرباهای تعبیه‌شده در آن امکان‌پذیر شده است. این محصول همچنین از قلم هواوی پشتیبانی می‌کند. شایان‌ذکر است نرخ تأخیر این قلم به کم‌تر از ۲ میلی‌ثانیه رسیده است که باعث می‌شود تجربه‌ای نزدیک‌تر به تجربه‌ی نوشتن با خودکار یا مداد معمولی ارائه دهد.

هواوی MatePad Pro 11 با بهره گرفتن از موتور PC App به شما اجازه می‌دهد ازطریق ویژگی‌های کنترل از راه‌دور هوشمند، برنامه‌های رایانه‌های شخصی را به‌طور مستقیم روی این محصول تجربه کنید. قیمت مدل‌های مختلف این دستگاه به‌شرح زیر است:

مدل اسنپدراگون ۸۷۰ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت + وای فای: ۴۹۰ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۷۰ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + وای فای: ۵۶۴ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت + وای فای: ۵۳۴ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + وای فای: ۶۰۸ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت + وای فای: ۷۸۶ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + LTE قیمت: ۷۵۷ دلار

مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱‍۲ گیگابایت + LTE + قلم و صفحه‌کلید قیمت: ۱۱۱۳ دلار


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر