آنر در حال مذاکره با گوگل است؛ آیا سرویس‌های گوگل به موبایل‌های آنر باز خواهند گشت؟

gsmarena_000.jpg

آنر در حال مذاکره با گوگل است؛ آیا سرویس‌های گوگل به موبایل‌های آنر باز خواهند گشت؟ این سوالی است که مدیرعامل آنر درباره‌ی آن توضیح داده است.

همانطور که می‌دانید، هواوی حدود 2 سال است که درگیر تحریم‌های آمریکاست. این فشارها به اندازه‌ای گسترده بود که این شرکت مجبور شد زیربرند محبوب خودش، آنر را به فروش برساند تا حداقل این بخش بتواند با خلاصی از تحریم‌ها، به راه خود ادامه دهد. در این بین اما کاربران زیادی این نگرانی را داشتند که آیا با این جدایی، تحریم‌های ایالات متحده نسبت به آنر از بین خواهد رفت یا خیر. درواقع سوال اینجاست که آیا از این به بعد، گوشی‌های آنر می‌توانند از سرویس‌های گوگل بهره ببرند یا خیر. حالا اما صحبت‌های مدیرعامل آنر، جورج ژائو این نگرانی‌ها را از بین برده است. درواقع وی رسماً اعلام کرده که هیچ دلیلی برای عدم همکاری تجاری مجدد آنر و گوگل وجود ندارد.

در این خصوص، اندکی قبل آنر تایید کرده بود که این کمپانی با شرکت‌های اینتل، ای ام دی، مدیاتک و کوالکام دوباره وارد همکاری شده است. حالا هم مدیرعامل این شرکت گفته است که آنر در حال حاضر در حال مذاکره با گوگل است.

با این حال هنوز به صورت دقیق نمی‌توانیم درباره‌ی وضعیت گوشی آنر V40 اظهار نظر کنیم و نمی‌دانیم که آیا این گوشی از سرویس‌های گوگل بهره خواهد برد یا خیر. به هر حال زمانی زیادی تا اطلاع از این موضوع باقی نمانده است.

اخبار مرتبط:

هواوی : برنامه‌ای برای فروش بخش موبایل خود نداریم

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر