رندرهای رسمی از هواوی میت 40، ماژول دوربین هشت ضلعی آن را نشان می‌دهد

رندر رسمی هواوی میت 40.jpg

هفته‌ی آینده‌ی شاهد رونمایی از پرچمداران جدید هواوی، یعنی خانواده‌ی هواوی میت 40 خواهیم بود. حالا رندر رسمی و تبلیغاتی این گوشی منتشر شده که طراحی متفاوت آن در بخش ماژول دوربین را به رخ می‌کشد.

مدت‌هاست که در پنل پشتی گوشی‌های هوشمند، مخصوصاً پرچمداران، شاهد بخشی مربعی یا مستطیلی یا نهایتاً دایره‌ای هستیم که دوربین اصلی درون آن قرار می‌گیرد. حالا اما به نظر می‌رسد هواوی میت 40 ماجرا را تغییر دهد. درواقع بنا به تیزری که مدیر بخش موبایل هواوی در شبکه‌ی اجتماعی weibo به اشتراک گذاشته است، انتظار داریم که بخش مربوط به دوربین هواوی میت 40 با شکل متفاوتی نسبت به آنچه تا کنون دیده‌ایم، طراحی شود.

بنا به این رندر منتشر شده، مشخص است ماژول دوربین هواوی Mate 40 به صورت 6 ضلعی خواهد بود که بخش بزرگی از پنل پشتی را اشغال می‌کند. البته در رندرهای غیررسمی که پیشتر از این گوشی منتشر شده بود، پنل دوربین به صورت دایره‌ای طراحی شده بود. با این حال رندرهای قدیمی و حتی رندر جدید، اطلاعاتی درباره‌ی تعداد دوربین‌های اصلی این گوشی را فاش نمی‌کند اما طرفداران هواوی میت 40، انتظار دارند که هواوی Mate 40 Pro Plus از دوربین اصلی پنج گانه‌ی عالی بهره ببرد.

رندر رسمی فاش شده از هواوی میت 40 با طراحی ماژول دوربین به صورت شش ضلعی.jpg
رندر رسمی فاش شده از هواوی میت 40 با طراحی ماژول دوربین به صورت هشت ضلعی -

به جز ماژول هشت ضلعی دوربین، دکمه‌ی پاور و کم و زیاد صدا هم در این تصویر به چشم می‌آید. این در حالی است که در هواوی میت 30 پرو از دکمه‌های لمسی استفاده شده بود. بنابراین انتظار داریم که استفاده از هواوی میت 40 برای کاربر ساده‌تر باشد.

در آخر باید اشاره کنیم که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، احتمالاً هواوی میت 40 آخرین گوشی‌های این کمپانی خواهند بود که از پردازنده‌ی پرچمدار کایرین بهره می‌برند.

خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی از پرچمداران بعدی هواوی باقی نمانده است و در تاریخ 22 اکتبر یعنی اول آبان ماه شاهد رونمایی از این گوشی‌های خواهیم بود. اما مطمئنا در این فاصله‌ی زمانی، اطلاعات دقیق‌تری در خصوص این گوشی‌ها دریافت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:

هواوی میت 40 آخرین گوشی هواوی مجهز به پردازنده کایرین خواهد بود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

بهنام

پنج‌شنبه, 24 مهر 1399

خانم هرجوری به این نگاه کنیم این ماژول دوربین 8 ظلعی میشه نه شش ظلعی

پاسخ

ثبت نظر