هواوی مشغول مذاکره برای فروش بخش موبایل آنر است

Untitled-1.jpg

خبرگزاری رویترز در گزارشی گفته است که هواوی در تلاش است تا بتواند بخش موبایل آنر را که زیر برند این شرکت است را بفروشد. این خبر گزاری به شرکت‌های که خریداران احتمالی هستند نیز اشاره کرده است که مطرح‌ترین آن‌ها هلدینگ Digital China و همچنین شرکت‌های TCL و شیائومی هستند. در این گزارش به ارزش احتمالی این معامله اشاره شده؛ که حدودا 7/3 میلیار دلار تخمین زده شده است.

براساس شنیده‌ها از افرادی که نزدیک به شرکت هواوی هستند، گفته شده است که هواوی دیگر علاقه‌ای به تولید موبایل‌های ارزان قیمت ندارد و این یعنی برند آنر که در سال 2013 تاسیس شد را می‌خواهد به فروش بگذارد تا به ساخت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه پایان دهد. اما از آن چه که پیداس این شرکت بعداز تحریم‌های سنگین آمریکا به فکر این افتاده است که تمام تمرکز خودش را روی گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت جمع کند.

هنوز این معامله نهایی نشده و در ایستگاه‌های ابتدایی قرار دارد، برند آنر بخش تحقیق و توسعه و کسب‌وکار مربوط به زنجیره‌ی تأمین، بخشی از معامله به حساب می‌آیند. رویترز گفته است که تا به الان Digital China پیشرفت بهتری داشته است و مذاکرات مثبتی را پشت سر گذاشته اما همان گونه که در ابتدای گزارش گفته شد،احتمال فروش این شرکت به TCL یا شیائومی هم وجود دارد.

Honor-Mobile-2.jpg
-

اگر این نقل و انتقال صورت بپذیرد دیگر برند آنر تحت تحریم آمریکا قرار نخواهد گرفت و آزادانه به کار خودش ادامه می‌دهد، اما اگر از دید دیگری به مسئله نگاه کنیم دو برند هواوی و آنر در بخش تحقیق و توسعه بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و با هم همکاری می‌کنند به گونه‌ای که جدا کردن آن‌ها بسیار سخت است چراکه به یکدیگر بسیار وابسته هستند و در اینجا هواوی کار ساده‌ای را در پیش ندارد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور صنعت موبایل، در گزارشی که قبلا منتشر کرد، گفته است که هواوی احتمالاً در آینده‌ی نزدیک برند آنر را به فروش می‌رساند. در هر صورت احتمالا در رابطه با جزئیات این موضوع طی روزهای آینده گزارش‌های بیشتری منتشر خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

دونالد ترامپ

شنبه, 26 مهر 1399

به شرکت‌های که خریداران احتمالی هستند
شرکت های در این جمله اشتباهه، شرکت هایی درسته.

پاسخ

ثبت نظر