مشخصات کامل هواوی میت پد پرو افشا شد: سیستم عامل هارمونی و اسنپدراگون ۸۷۰

Untitled-1.jpg

مشخصات تبلت هواوی میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی توسط تصویری که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، فاش شد. قرار است که ۱۲ خردادماه به صورت رسمی از این تبلت رونمایی شود. ظاهرا این تبلت با پردازنده اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که در مراسم هواوی قرار است که از تبلت هواوی میت پد پرو رونمایی شود. اکنون تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که اطلاعات این تبلت را افشا می‌کند و گفته می‌شود که در دو نسخه این تبلت به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به تصویر لو رفته که در زیر آن را مشاهده می‌کنید، قرار است که یکی از نسخه‌های میت پد پرو به صفحه نمایش 10 اینچی IPS LCD مجهز شود که با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۶۰ پیکسل و روشنایی ۲۰۰ نیت اراده خواهد شد. نسخه دیگر این تبلت 12.6 اینچی امولد خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید میت پد پرو از قلم M-Pencil هواوی پشتیبانی کنند.

gsmarena_001.jpg
-

در این مشخصات فنی که افشا شده بیشترین جلب توجه به پردازنده اسنپدراگون 870 خواهد بود که با رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه شده که با نسخه دوم هارمونی به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود میت پد پرو با باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

قرار است که این غول تکنولوژی چینی برای تبلت جدید خودش از دو دوربین استفاده کند که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ابعاد تبلت جدید ۲۴۶ در ۱۵۹ در ۷.۲ میلی‌متر خواهد بود.

نسخه دوم این تبلت که نمایشگر 12.6 اینچی دارد نیز با پردازنده کرین ۹۰۰۰ احتمالا با قیمت پایه ۶۴۲ دلار به فروش گذاشته خواهد شد. نسخه‌‌ای از این تبلت با چیپست کرین ۹۰۰۰E از اتصال وای‌فای و نسخه دیگری با تراشه کرین ۹۰۰۰ از اتصال ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر