آیفون ۱۵ پرو احتمالاً در رنگ جدید زرشکی از راه می‌رسد

hjghkhgjkhgk.jpg

منبعی اعلام کرده است که آیفون ۱۵ پرو به رنگ زرشکی احتمالاً عرضه خواهد شد. همچنین، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز با ترکیب رنگ جدیدی از سبز به بازار عرضه خواهند شد.

با گذشت یک ماه از سال نو، خبرهایی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل در حال توسعه آیفون جدیدی به رنگ قرمز تیره است. در آن زمان، اعلام شده بود که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی به بازار عرضه خواهد شد و اکنون یک منبع دیگر همین خبر را تأیید کرده است.

این منبع قبلاً در مورد ترکیب رنگ بنفش جدید در آیفون ۱۴ پرو اطلاعاتی را قبل از معرفی منتشر کرده بود و اکنون همین اطلاعات را درباره آیفون ۱۵ پرو نیز منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد نسل جدید آیفون اپل با ترکیب رنگ جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. منبعی آگاه در پست خود به این موضوع اشاره کرده که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی، ممکن است روشن‌تر از آیفون ۱۴ پرو با رنگ بنفش تیره باشد. همچنین، اطلاعاتی درباره رنگ آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد این دو نسخه نیز با رنگ جدیدی از سبز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

آیفون-1024x530.jpg.webp
-

با انتشار ماکت‌هایی از طراحی و رنگ‌های محتمل نسل جدید آیفون، توجه کاربران جلب شده است. هرچند اپل هنوز این ادعاها را تأیید نکرده است، اما در ماه فوریه نیز به طراحی رنگ‌های آبی روشن و صورتی برای مدل‌های آیفون اشاره شده بود.

بدون شک، ترکیب رنگ‌های جدید توجه کاربران را به خود جلب کرده است. براساس خبرهای غیررسمی، آیفون ۱۵ پرو احتمالاً از جنس تیتانیوم ساخته خواهد شد. قبلاً اپل از تیتانیوم در اپل واچ استفاده کرده است و برای تصمیم‌گیری درباره نسل جدید آیفون، مسائلی مانند نرخ بازدهی، زمان تولید و هزینه‌ها نیز بسیار مهم هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر