دعوتنامه رسمی اپل برای رونمایی از آیفون 12 منتشر شد

Apple-October-Event.jpg

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره دعوتنامه رسمی اپل برای برگزاری مراسم آینده این کمپانی منتشر شد، مراسمی که با احتمال زیاد مراسم رونمایی از آیفون‌های 12 خواهد بود. این مراسم در تاریخ 22 مهر برگزار خواهد شد.

بالاخره پس از مدت‌ها شایعه و انتظار، ساعتی پیش شاهد انتشار دعوتنامه رسمی اپل برای مراسم آینده این کمپانی بودیم، مراسمی که با احتمال بسیار زیاد، مراسم رونمایی از آیفون‌های 2020 این کمپانی، یعنی آیفون‌های 12 خواهد بود. در این دعوت نامه تاریخ مراسم برای یک هفته‌ی دیگر، یعنی 22 مهر تعیین شده و عبارت و شعار hi,Speed برای آن در نظر گرفته شده است.

همانطور که می‌بینید، مراسم رونمایی از آیفون 12 امسال با تاخیر یک ماهه برگزار می‌شود و دلیل این موضوع هم، بیماری همه گیر کرونا است. البته اپل پیشتر هم توضیح داده بود که امسال در ماه سپتامبر شاهد معرفی آیفون‌های 12 نخواهیم بود و تاخیری یک ماهه را شاهد خواهیم بود. ضمنا ماه گذشته هم طی مراسمی، اپل از ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE و تبلت‌های جدید خود رونمایی کرد. بنابراین مشخص است که تنها محصولاتی که منتظرشان هستیم، آیفون‌های 12 هستند.

Apple-October-Event-01.jpg
دعوتنامه رسمی اپل برای مراسم 22 مهرماه -

چه انتظاری از این مراسم داریم؟

همانطور که در طی یک سال گذشته شاهد اخبار و شایعات بسیاری بودیم، حالا انتظار داریم که در مراسم 22 مهرماه اپل، چهار مدل آیفون 12 رونمایی شوند. آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی، دو مدل آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس هم با نمایشگر 6.7 اینچی معرفی خواهند شد.

احتمالا علاوه بر 4 مدل آیفون، شاهد معرفی هدفون AirPods Studio، نسخه‌ی کوچک و جمع و جور از بلندگوی HomePod و تگ‌های NFC AirTags هم باشیم.

زمان برگزاری مراسم اپل

بنا به آنچه در پوستر مراسم منتشر شده است، دقیقا یک هفته‌ی دیگر، یعنی در تاریخ 13 اکتبر برابر با 22 مهرماه در ساعت 9:30، شاهد برگزاری این مراسم در اپل پارک خواهیم بود که البته به صورت زنده از طریق وب سایت اپل قابل مشاهده است. بدون شک در فیسیت هم تماشای این مراسم را برای شما آماده خواهیم کرد.

شما چه انتظاری از این مراسم دارید؟

اخبار مرتبط:

آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی معرفی می‌شود؛ کوچکترین آیفون 12

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر