قابلیت جدید اینستاگرام؛ یادداشت‌های موقت در Reels و Feed

instagram sfr

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که کاربران می‌توانند روی پست‌های Reels و Feed یادداشت‌های موقت بگذارند.

این نوت‌ها برخلاف کامنت‌ها پس از سه روز به‌طور خودکار حذف می‌شوند، البته کاربران می‌توانند پیش از این زمان هم آن‌ها را حذف کنند.

ویژگی‌های قابلیت جدید Notes:

نظرات سریع و موقتی: کاربران می‌توانند نظرات خود را سریع و آسان درباره محتوایی که دوستانشان از آن لذت می‌برند، به اشتراک بگذارند.

حذف خودکار: این یادداشت‌ها بعد از سه روز خودکار حذف می‌شوند، که این امر کاربران را تشویق می‌کند تا بدون نگرانی از ماندگاری طولانی نظرات خود را بیان کنند.

محدودیت نمایش: کاربران می‌توانند نمایش نوت‌ها را به دوستان نزدیک یا دنبال‌کنندگانی که آن‌ها را دنبال می‌کنند، محدود کنند.

 

Instagram-Notes-12-1001x1024.jpg
-

نحوه استفاده از قابلیت Notes:

1. انتخاب پست یا Reels: با کلیک روی نماد هواپیما در پست‌ها و Reels، گزینه "Add note" در گوشه پایین سمت چپ را انتخاب کنید.

2. انتخاب مخاطب: مشخص کنید چه کسی نوت شما را ببیند؛ مانند دوستان نزدیک یا دنبال‌کنندگانی که شما را دنبال می‌کنند.

3. نوشتن یادداشت: پیامتان را بنویسید و یادداشت را ارسال کنید.

واکنش سریع: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد به سرعت به پست‌های خنده‌دار یا حمایت از پست دوستان واکنش نشان دهند.

تعامل بیشتر: Notes راهی ساده و مؤثر برای حفظ ارتباط و تعامل با جامعه اینستاگرام فراهم می‌کند.

بیان نظرات بدون نگرانی: حذف خودکار یادداشت‌ها، کاربران را تشویق می‌کند نظرات خود را آزادانه و بدون نگرانی از ماندگاری طولانی‌مدت بیان کنند.

محدودیت‌های دیدن یادداشت: اگر کسی روی پست یا Reels شما نوت بگذارد و شما او را دنبال نکنید یا پست شما را در اکسپلور دیده باشد، نمی‌توانید آن نوت را ببینید. این امر ممکن است برای برخی کاربران آزاردهنده باشد.

خاموش کردن قابلیت Notes: سخنگوی متا اعلام کرده است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند قابلیت Notes را برای محتوای خود غیرفعال کنند.

قابلیت جدید Notes اینستاگرام فرصتی جدید برای تعامل سریع‌تر و آسان‌تر با دوستان و دنبال‌کنندگان فراهم می‌کند، درحالی‌که نگرانی‌ها از ماندگاری نظرات را کاهش می‌دهد.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: threads.net

A_4k_portrait_of_an_25_years_old_iranian_boy_in_the_office_for_a

علی احمدی - کارشناس تولید محتوا

سلام من علی احمدی عاشق بازی، گیم و تکنولوژی هستم. اگر دوست دارید تجربیات و محوتاهای من رو دنبال کنی یا نظر در رابطه با من داشتی خوشحال می‌شم که توی کامنتا با من در ارتباط باشی.....


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر