ویژگی جدید در ویندوز 11؛ نصب مجدد ویندوز بدون حذف فایل‌ها

windows 11.jpg

با ویژگی جدید ویندوز ۱۱، اکنون می‌توانید بدون نگرانی از از دست دادن فایل‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها در هنگام نصب مجدد این سیستم‌عامل، بسیاری از مشکلات کامپیوتر خود را به سادگی حل کنید.

مایکروسافت در حال کار بر روی یک روش نوین برای نصب مجدد سیستم‌عامل از طریق به‌روزرسانی ویندوز است تا هیچگونه اطلاعاتی از نسخه‌ی قبلی حذف نشود.

آخرین به‌روزرسانی بتای ویندوز ۱۱ در کانال اینسایدر ویژگی جدیدی به نام "رفع مشکلات با استفاده از به‌روزرسانی ویندوز" را معرفی کرده است. این ویژگی هنوز در حال توسعه است و به‌طور کامل عمل نمی‌کند، اما اگر عضو بتای ویندوز ۱۱ باشید، می‌توانید دکمه مربوط به این ویژگی را در صفحه بازیابی مشاهده کنید.

Windows-11-recovery-tool

گرچه ویژگی "رفع مشکلات با استفاده از به‌روزرسانی ویندوز" هنوز کامل نشده است، اما توضیحات آن نکات جالبی راجع به عملکرد آن ارائه داده است. در این توضیحات آمده است: «با نصب مجدد ویندوز روی نسخه‌ی کنونی سیستم‌عامل، برنامه‌ها، فایل‌ها و تنظیمات شما حفظ خواهند شد.» به نظر می‌رسد این روش برای انجام نصب مجدد ویندوز ۱۱ بدون نیاز به درایو خارجی یا دانلود فایل‌های اضافه بسیار مناسب باشد. این امکان از اهمیت ویژگی‌های رایج نصب مجدد سیستم‌عامل برای رفع مشکلات کامپیوتر خود بهره می‌برد.

با توجه به ناتمام بودن ویژگی «رفع مشکلات با استفاده از به‌روزرسانی ویندوز»، جزئیات دقیقی درباره آن مشخص نیست. به عنوان مثال، نمی‌دانیم آیا ویندوز ۱۱ قادر به تعمیر خودش بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد است؟ این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ آیا این ویژگی جدید جایگزین بهتری برای استفاده از درایو بازیابی خارجی خواهد بود؟


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: windowslatest.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر