یکی از بهترین بازی‌های اختصاصی ایکس‌باکس برای کنسول‌های مختلف عرضه می‌شود

Xbox games.jpg

براساس گزارش‌ها، نام عنوانی که به زودی برای دیگر کنسول‌ها عرضه می‌شود، به صورت رسمی معرفی نشده است اما یکی از بهترین بازی‌های اختصاصی ایکس‌باکس بوده و هنگام عرضه، در دسته‌بندی بهترین بازی سال قرار گرفته بود.

به گفته پادکست Nate the Hate که اغلب داستان‌های صنعت بازی را منتشر می‌کند، به نظر می‌آید مایکروسافت یکی از بازی‌های اختصاصی خود را در سال 2024 برای دیگر کنسول‌ها منتشر خواهد کرد.

در این پادکست، نام بازی مذکور اعلام نشده است اما گفته شده که در سال انتشارش، یکی از نامزدهای بهترین بازی سال بوده. او در این رابطه گفته است: "در سال 2024، مایکروسافت یکی از بازی‌های اختصاصی ایکس‌باکس را برای پلتفرم یکی از رقبای خود عرضه خواهد کرد."

او همچنین اضافه کرد: "بازی مورد اشاره توانست با نقد بسیار مثبتی از طرف بازیکنان و منتقدان روبه‌رو شود؛ طرفداران آن را دوست داشته‌اند و در سال انتشارش در میان نامزدهای بازی سال بوده است و فکر می‌کنم که زمان اعلام این خبر با هیجان زیادی همراه خواهد بود، زیرا این بازی کیفیت بالایی دارد."

انتشار بازی اختصاصی برای دیگر پلتفرم‌ها می‌توانند یک تصمیم هوشمندانه از طرف مایکروسافت باشد، چراکه یک اثر باکیفیت می‌تواند باعث ایجاد معروفیت بیشتر برای استودیو سازنده و ایکس‌باکس شود.

برخی از بازیکنان در رسانه‌های اجتماعی، در حال ارسال نظرات خود در رابطه با این بازی ناشناس هستند و طبق نظر بسیاری از آن‌ها، این عنوان، بازی Hi-Fi Rush از تیم توسعه Tango Gameworks است. بازی‌ Hi-Fi Rush، یک اثر در ژانر اکشن است که در سال گذشته و به صورت ناگهانی منتشر شد اما نقدهای قوی را دریافت کرد.

Hi-Fi-Rush-1-768x432.jpg
-

انتشار بازی‌های اختصاصی مایکروسافت برای دیگر کنسول‌ها نیز در گذشته انجام شده. انتقال بازی‌های مانند Ori به نینتندو سوییچ و پشتیبانی ادامه‌دار از Minecraft بر روی پلی‌استیشن و سایر پلتفرم‌ها از جمله بازی‌هایی است که برای دارندگان دیگر کنسول‌ها عرضه شده است.

شرکت ایکس باکس همچنین تعهدات چندپلتفرمی خود را به عناوین شرکت Bethesda مانند Deathloop و Ghostwire: Tokyo و Psychonauts 2 ادامه داد اما پس از اینکه مایکروسافت این استودیو را خریداری کرد، جدیدترین اثر این استودیو یعنی Starfield را به صورت انحصاری بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر کرد.

در صورت انتشار اخبار جدید یا مشخص شدن نام بازی، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر