وان پلاس اوپن معرفی شد؛ پرنورترین نمایشگر موبایل دنیا از راه رسید

jkhjkhujk.JPG

اوپن، اولین گوشی تاشدنی در تاریخ وان‌پلاس، با پرنورترین نمایشگر در صنعت موبایل و پشتیبانی از شارژ فوق سریع معرفی شد.

وان‌پلاس پس از سال‌ها، سرانجام وارد بازار گوشی‌های تاشدنی شد. گوشی وان پلاس اوپن که نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی اوپو فایند N3 است، دارای سخت‌افزار قدرتمند و طراحی هیجان‌انگیز است و از یک نمایشگر بسیار پرنور استفاده می‌کند.

همانطور که در مراسم امروز وان‌پلاس اعلام شد، گوشی OnePlus Open در بخش خارجی از یک نمایشگر ۶٫۳۱ اینچی اولد (با نام تجاری Super Fluid) با تکنولوژی LTPO 3.0 برخوردار است. این نمایشگر دارای وضوح ۲٬۴۸۴ در ۱٬۱۱۶ پیکسل، نرخ نوسان ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی ۲٬۸۰۰ نیت است.

oneplus-open-foldable-five

گوشی وان پلاس اوپن / OnePlus Open در تمام رنگ‌ها ارائه می‌شود. در بخش داخلی، این گوشی دارای یک نمایشگر اصلی ۷٫۸۲ اینچی با وضوح ۲٬۴۴۰ در ۲٬۲۶۸ پیکسل است که از تکنولوژی اولد (با نام تجاری Flexi Fluid) و پنل‌های LTPO 3.0 استفاده می‌کند و نرخ نوسان آن بین یک تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. روشنایی این نمایشگر نیز به ۲٬۸۰۰ نیت می‌رسد.

وان پلاس اوپن در رنگ‌های مشکی و سبز موجود است و این دو مدل به‌ترتیب دارای وزن ۲۳۹ گرم و ۲۴۵ گرم هستند (هر دوی آن‌ها سبک‌تر از گوشی ۲۵۳ گرمی گلکسی زد فولد ۵ هستند). وان پلاس اوپن از اسلایدر هشدار بهره می‌برد که یکی از ویژگی‌های برجسته در گوشی‌های وان‌پلاس است.

oneplus-open-foldable

گوشی وان پلاس اوپن دارای پنج دوربین است که توسط هسل‌بلاد تقویت شده‌اند. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی LYTIA-T808 بهره می‌برد، دوربین فوق عریض نیز دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است و دوربین تله‌فوتو از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ این دوربین قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری و بزرگ‌نمایی ترکیبی ۶ برابری را فراهم می‌کند. وان پلاس اوپن همچنین دارای دو دوربین سلفی با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی و ۳۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همچنین باتری آن یک ظرفیت ۴٬۸۰۵ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۷ وات دارد. وان پلاس اعلام کرده است که شارژ کامل این گوشی در تنها ۴۲ دقیقه ممکن است و در استفاده‌ی روزانه بیش از یک روز از آن بهره خواهید برد.

گوشی اوپن از سیستمی به نام OnePlus Canvas بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا سه پنجره را هم‌زمان روی نمایشگر باز کنید. طبق گفته‌ی وان‌پلاس، 95 درصد از اپلیکیشن‌های مهم و اصلی از این سیستم پشتیبانی می‌کنند.

قیمت گوشی وان پلاس اوپن ۱٬۷۹۹ یورو است که از قیمت گوشی تاشدنی جدید اوپو بیشتر است. عرضه‌ی این گوشی از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: youtube-oneplus

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر