ظرفیت باتری آیفون 13 پرو مکس 18 درصد افزایش خواهد یافت

آیفون 13.jpg

شایعاتی نشان می‌دهد که آیفون‌های 13 با افزایش ظرفیت باتری مواجه خواهند بود اما آیفون 13 پرو مکس از همه بیشتر افزایش باتری را تجربه خواهد کرد و با ارتقاء 18 درصدی مواجه خواهد شد.

این روزها شایعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های آیفون 13 مطرح می‌شود و حالا در این بین باید به گزارش اخیر وب سایت 9To5Mac و افشای اطلاعات در توییتر L0vetodream اشاره کنیم که به افزایش ظرفیت باتری مدل‌های پرو آیفون 13 اشاره دارند.

درواقع شایعات نشان می‌دهند که آیفون 13 پرو و پرو مکس از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهند برد که به طبع با افزایش مصرف باتری در این گوشی‌ها مواجه خواهیم بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که این گوشی‌ها از فناوری پروموشن و قابلیت نمایشگر همواره روشن هم بهره خواهند برد که خود عاملی برای مصرف انرژی و تخلیه‌ی سریع‌تر باتری خواهند بود. از این رو انتظار می‌رود که شاهد افزایش ظرفیت باتری در این دو مدل از آیفون باشیم. البته در این بین به کارگیری نمایشگر با فناوری LTPO (فناوری جدید اکسید پلی‌کریستالی دماپایین) هم بسیار حیاتی است.

بنا به این اطلاعات فاش شده، باتری آیفون 13 مینی افزایش ظرفیت 8 درصدی را تجربه خواهد کرد و ظرفیت باتری آن از 2227 به 2406 میلی آمپر ساعت خواهد رسید. حجم باتری آیفون 13 و 13 پرو اما با افزایش 9.9 درصدی همراه بوده و با ظرفیتی بیشتر از 3095 میلی آمپر ساعت راهی بازار خواهند شد. در این بین باید اشاره کنیم که آیفون‌های 12 و 12 پرو از باتری 2815 میلی آمپر ساعتی بهره می‌بردند. تفاوت ظرفیت باتری آیفون 13 پرو مکس اما نسبت به آیفون 12 پرو مکس بسیار بیشتر خواهد بود و با افزایش 18 درصدی مواجه هستیم. درواقع در آیفون 13 پرو مکس از باتری دوگانه به ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد.

این شایعات را پیش‌تر هم شنیده بودیم و برای اولین بار مطرح نشده‌اند. از این رو حالا با اطمینان بیشتری درباره‌ی افزایش ظرفیت باتری آیفون‌های 13 صحبت خواهیم کرد. به طبع با افزایش ظرفیت باتری، شاهد افزایش وزن این گوشی‌ها هم خواهیم بود. در این اپل به دنبال این است که با به‌کارگیری طرح‌های جدید همچون تلفیق شکاف سیم کارت با مین برد، فضای داخلی مصرف شده را کاهش دهد.

همچنین گفته می‌شود که در آیفون‌های 13 شاهد استفاده از تکنولوژی LCP Soft Board یا همان پلیمر کریستال مایع خواهیم بود که ضمن کاهش هزینه‌ها، باعث صرفه جویی در فضای مورد نیاز برای باتری خواهد شد.

اخبار مرتبط:

ویدیوی معرفی آیفون 12 پرو را ببینید

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر