ویژگی جذاب ویندوز ۱۱ برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

win 10.jpg

مایکروسافت، یکی از ویژگی‌های جذاب ویندوز ۱۱ را در ویندوز ۱۰ منتشر کرد.

در به‌روزرسانی KB5034843 (نسخه ۱۹۰۴۵٫۴۱۱۶) برای کانال توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ نسخه 22H2، مایکروسافت قابلیت Desktop Spotlight را معرفی کرد. این قابلیت به واسطه خود به‌روزرسانی اتوماتیک والپیپر صفحه‌ی قفل ویندوز با تصاویر جدید هر روز افزوده می‌شود.

به گفته‌ی مایکروسافت، Desktop Spotlight همانند ویندوز ۱۱، یک آیکون روی صفحه‌ی قفل نمایش می‌دهد. با کلیک بر روی این آیکون، اطلاعات بیشتری از عکس قابل مشاهده است.

desktop-background-min-spotlight-windows-10.webp
-

قابلیت اسپات‌لایت ویندوز ۱۰ احتمالاً از طریق بخش Personalization در تنظیمات ویندوز و با انتخاب گزینه Spotlight Collection قابل دسترسی است.

همچنین، در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می‌توان لینک‌های مختلف را مستقیماً از طریق Windows Share در اپلیکیشن‌هایی نظیر واتساپ، جیمیل و فیسبوک به اشتراک گذاشت.

مایکروسافت اعلام کرده که علاوه بر این تغییرات، مشکلات مرتبط با تأخیر در جلسات دسکتاپ مجازی آژور، نصب بازی روی درایو ثانویه، مشکلات احراز هویت ویندوز هِلو، مشکلات رابط کاربری در مایکروسافت اج و برخی ایرادات دیگر نیز برطرف شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: blogs.windows

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر