ساخت ریمیک سری God Of War تکذیب شد؟

God of War Ragnarok.jpg

شرکت سونی، تعداد زیادی از بازی‌های خود را بازسازی کرده است؛ آیا سه‌گانه اصلی گاد اف وار می‌تواند ریمیک بعدی این شرکت باشد؟ سونی تا به حال نسبت به اخبار منتشر شده واکنش نشان نداده است و ظاهرا تولیدکنندگان محتوا نیز اجازه سوال راجع به این موضوع را ندارند.

همراه با انتشار به‌روزرسانی رایگان بازی God of War Ragnarok به نام Valhalla، بار دیگر اسم بازی‌های گاد آف وار بر سر زبان‌ها افتاده، بنابراین خبری مبنی بر احتمال ساخت ریمیک سه‌گانه اصلی گاد آف وار برای دارندگان پلی‌استیشن 5 منتشر شد اما توسط استودیو سازنده و سونی، تایید یا تکذیب نشده است و به تازگی مشخص شده که تولیدکنندگان محتوا، اجازه مطرح کردن سوالی راجع به این موضوع را ندارد.

در روزهای پیش، ویدیو جدیدی توسط GameBreakerGod به صورت لایو در یوتیوب منتشر شد که همراه مصاحبه با Mihir Sheth و Bruno Velazquez (سازندگان دی ال سی والهالا) در رابطه با به‌روزرسانی جدید بازی و محتوای اضافه شده، به تجربه DLC والهالا می‌پردازد. در قسمت کامنت‌های این ویدیو، کاربری اعتراض کرده است که چرا سوالی مبنی بر ساخت سه‌گانه ریمیک اعلام نشد و یوتیوبر به او پاسخ داد که اجازه پرسیدن چنین سوالی را ندارد.

GameBreakerGod youtube video.jpg
-

همانطور که ممکن است بدانید، تولیدکنندگان محتوا اجازه صحبت راجع به بعضی موضوعات را ندارند و چندین موضوع توسط شرکت سازنده ممنوع اعلام می‌شود. به نظر می‌رسد که ساخت ریمیک سه‌گانه گاد آف وار، یکی از آن موضوعات بوده است. اگر تولیدکنندگان محتوا، درباره موضوع ممنوع شده سوالی مطرح کنند، ارتباط خود با شرکت سازنده را به خطر می‌اندازند.

به نظر شما، به دلیل محبوبیت بالای سری گاد آف وار، احتمال ساخت سه‌گانه ریمیک برای کنسول پلی‌استیشن 5 وجود دارد؟ هرچند که احتمال ساخت آن پایین است اما عدم اجازه سونی برای پرسش سوالی راجع به این موضوع مشخص نشده است.

در حال حاضر، دی ال سی رایگان والهالا منتشر شده است که تجربه بسیار جالبی را برای بازیکنان رقم می‌زند. اگر شما هم عنوان گاد آف وار رگناروک را تجربه کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که دی ال سی رایگان این بازی را از دست ندهید. در صورت تایید یا تکذیب رسمی ساخت سه‌گانه اصلی، اخبار مربوط به آن را با شما در میان می‌گذاریم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر