سامسونگ مجددا توسعه حلقه سلامت گلکسی را آغاز کرده است

halghe.jpg

به گفته منابع آگاه بازار، سامسونگ به نظر می‌رسد در حال کار بر روی حلقه‌ای هوشمند با ویژگی‌های مرتبط با پایش سلامت است که در مرحله توسعه قرار دارد.

حلقه‌های سلامتی گوناگونی در بازار گجت‌های پوشیدنی عرضه شده‌اند و به‌نظر می‌رسد سامسونگ با ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برای حلقه سلامت خود در خدمت کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالاً این حلقه هوشمند در آینده با هدست‌ها واقعیت افزوده این شرکت همگام‌سازی خواهد شد.

اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه حلقه سلامت سامسونگ به بازار منتشر نشده است، اما احتمالاً این شرکت قصد دارد مشکلات پایش نادرست حلقه‌های هوشمند را اصلاح کند و گجت پوشیدنی خود را بهتر از گلکسی واچ به عملکرد بیندازد.

به گزارش وب‌سایت The Elec، به‌نظر نمی‌رسد که سامسونگ PCB حلقه گلکسی را خود توسعه دهد، بلکه شرکت Meiko ژاپن مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت و در حال‌حاضر در حال آزمایش بردهای PCB است.

Galaxy-Ring-min.jpg.webp
-

اطلاعات کاملی در مورد ابعاد حلقه هوشمند سامسونگ منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این گجت پوشیدنی احتمالاً از نظر پایش دقیق وضعیت سلامتی، بهتر از گلکسی واچ عملکرد خواهد داشت. اما هنوز تصمیم‌گیری درباره تولید انبوه این محصول توسط شرکت سامسونگ صورت نگرفته است.

یکی از چالش‌های بزرگ حلقه‌های هوشمند، تطابق دقیق حسگرها با انگشت کاربر است. اگر حلقه به‌صورت دقیق روی انگشت قرار نگیرد یا شل باشد، ممکن است پایش درستی انجام نشود و خوانش دقیقی ارائه ندهد. اما سامسونگ نمی‌تواند حلقه گلکسی را بیش‌ازحد سفت و سخت تولید کند و باید به انعطاف‌پذیری آن توجه کند تا کاربران بتوانند آن را برای مدت طولانی استفاده کنند.

یکی از راه‌حل‌های ممکن برای رفع این مشکل، استفاده از PCB انعطاف‌پذیر است که به کاربران اجازه می‌دهد اندازه حلقه را بسته به اندازه انگشتشان تنظیم کنند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره حلقه هوشمند سلامت گلکسی به‌دست نیامده و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر