سامسونگ قبل از ال جی تولید انبوه نمایشگر آیفون ۱۵ را شروع کرد

iphone.jpg

بر اساس ادعای منابع آگاه در کره‌‌جنوبی، سامسونگ به صورت رسمی تولید انبوه پنل‌های OLED گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را آغاز کرده است.

خبرگزاری کره‌ای The Elec اعلام کرده است که سامسونگ، اصلی‌ترین تأمین‌کننده‌ی پنل‌های OLED اپل، تولید انبوه نمایشگر برای تمام چهار مدل گوشی از سری آیفون ۱۵ را آغاز کرده است. اپل نیز قرار است این گوشی‌ها را در اواخر ماه شهریور معرفی کند.

منابع آگاه گزارش داده‌اند که سامسونگ دیسپلی، شاخصه‌ی فعال سامسونگ در صنعت نمایشگرها، امروز تأییدیه‌ی اپل را دریافت کرده است. البته اپل همچنان با ال‌جی و BOE همکاری دارد؛ اما این دو شرکت تاکنون به صورت رسمی تولید پنل‌ها را آغاز نکرده‌اند. ال‌جی نیز پنل‌های OLED برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را تأمین می‌کند.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که ال‌جی «تأییدیه‌ی مشروط» را برای تولید انبوه نمایشگر آیفون ۱۵ پرو دریافت کرده است و احتمالاً «تأییدیه‌ی رسمی» تولید نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس را در یک یا دو ماه آینده دریافت خواهد کرد. اما شرکت BOE که مسئولیت تولید نمایشگرها برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را به عهده دارد، هنوز منتظر تأییدیه‌ی مشروط اپل است.

P1640569.jpg
-

شایعه‌ها حاکی از آن هستند که حاشیه‌ی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل فعلی کاهش یافته است. این کاهش حاشیه باعث بروز برخی مشکلات در خط‌تولید شده است و به‌طور دقیق‌تر، این مشکلات به شدت بر شانه‌ی ال‌جی قرار دارند.

علاوه بر این، ال‌جی و به‌ویژه BOE برای اضافه‌کردن حفره‌ی کپسولی (داینامیک آیلند) به پنل‌های OLED آیفون با مشکلاتی مواجه شده‌اند. این مشکلات باعث شد که BOE تولید اولیه‌ی پنل‌ها را به سامسونگ واگذار کند.

در حال حاضر، بیشترین مشکلات در خط‌تولید آیفون ۱۵ پرو مکس مشاهده می‌شود. به همین دلیل، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم گرفته است تولید پنل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۵ پرو را به عنوان اولویت بررسی و اجرایی قرار دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thelec

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر