سامسونگ به‌طور اتفاقی قیمت گلکسی زد فلیپ 5 را فاش کرد

سامسونگ به‌طور اتفاقی قیمت گلکسی زد فلیپ 5 را فاش کرد

سامسونگ رومانی با شروع فعالیت تبلیغاتی جدید، تعهد داده است که افرادی که از تاریخ 26 ژوئیه تا 2 آگوست گلکسی زد فلیپ 5 را پیش‌خرید می‌کنند، 10 دستگاه دریافت خواهند کرد. همانند گذشته، یک فایل PDF حاوی شرایط و ضوابط این پیشنهاد نیز ارائه خواهد شد و در آن قیمت دستگاه‌ها اعلام شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قیمت گلکسی زد فلیپ 5 با 256 گیگابایت حافظه داخلی، طبق این فایل، 6599 لئوی رومانی (معادل 1498 دلار آمریکا یا 1335 یورو) خواهد بود. برای مقایسه، نسخه 256 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 4 در سال گذشته با قیمت 5700 لئوی رومانی معرفی شد، بنابراین مدل جدید تقریباً 16 درصد گران‌تر است.

Galaxy-Z-Flip-5.jpg.webp
-

تا به حال، گزارش‌های مختلفی درباره قیمت گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است. در یک گزارش از یونان در ابتدای این ماه، قیمت مدل 128 گیگابایتی این گوشی به 1300 یورو تعیین شده بود. همچنین، در گزارشی از فرانسه، قیمت مدل 256 گیگابایتی این دستگاه به 1200 یورو اعلام شده بود.

به این نکته باید توجه کرد که کشورهای مختلف اتحادیه اروپا مالیات بر ارزش افزوده متفاوتی دارند. در رومانی، این میزان 19 درصد، در یونان 24 درصد و در فرانسه 20 درصد است. بنابراین، قیمت پیش از مالیات بر ارزش افزوده نسخه 256 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5 بر اساس اطلاعات رومانی 1120 یورو و در فرانسه 1000 یورو است. گزارش یونانی نیز نشان می‌دهد که نسخه 128 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 1050 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ چند هفته قبل به طور رسمی اعلام کرده است که رویداد گلکسی آنپکد بعدی خود را در تاریخ 26 ژوئیه (4 مردادماه) برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد، معرفی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5، سری گلکسی واچ 6 و خانواده گلکسی تب S9 صورت پذیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر