سیم‌کارت ویژه دورکاری شاتل موبایل معرفی شد

شاتل

شاتل موبایل در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، برای مشترکین سازمانی سرویسی با نام سیم کارت دورکاری شاتل را عرضه کرده که کانال ارتباطی امن و اختصاصی را ایجاد می‌کند.

این روزها که شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان باعث تعطیلی کسب و کارهای مختلف و خانه نشینی مردم شده است، دورکاری به یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های کار در سراسر دنیا تبدیل شده است که البته در ایران هم در بسیاری از شرکت‌ها شاهد این نوع کار کردن هستیم.
حالا در این شرایط شاتل موبایل از ارائه سیم کارت ویژه دورکاری خبر داده است که قابلیت ایجاد سریع یک کانال ارتباطی اختصاصی و امن که مبتنی بر APN-VPN است، را دارد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه لازم است درباره سیم کارت دورکاری شاتل بدانید را توضیح دهیم.

سیم کارت دورکاری شاتل موبایل

اپراتور تلفن همراه شاتل موبایل، به عنوان تنها FULL MVNO حقیقی کشور و با داشتن هسته اختصاصی شبکه (core network) و قابلیت اتصال به چندین شبکه، برای اولین بار در ایران و در دوران رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ترویج دورکاری، سیم کارت ویژه دورکاری را در اختیار مشترکان تجاری خود قرار می‌دهد تا کار در منزل را برای آن‌ها ساده کند. گویا این سیم کارت امکاناتی همچون تضمین امنیت شبکه به همراه استقرار APN اختصاصی و آدرس آی‌پی Valid را دارد.
بنابراین این گزارش نشان می‌دهد که شاتل موبایل با گسترده‌ترین پوشش ۳G و  LTE/۴G و استفاده از ترکیب زیرساخت‌های مبتنی بر xDSL، رادیو، فیبر نوری و شبکه تلفن همراه، توانسته راهکار APN-VPN را با هزینه‌ای مقرون به صرفه و به عنوان یک کانال ارتباطی اختصاصی، امن و بدون وابستگی به اینترنت، برای سازمان‌ها و شرکت‌ها برقرار کند.
گفتنی است سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از زیرساخت شاتل و شاتل موبایل، از یک بستر امن جهت دسترسی به پهنای باند مورد نیاز، برای برقراری ارتباطات ایمن همراه، ارتباطات نقطه به نقطه بین تمامی شعب و تبادل دیتا بین مراکز و سرورهای خود و تسهیل دورکاری و کار از منزل بدون دغدغه‌های امنیتی، استفاده کنند.

چه کسانی می‌توانند از این سیم کارت‌ها استفاده کنند؟


بنا به گزارش‌ها، مشتریان سازمانی، فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه‌های خدماتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف که به شبکه امن و اختصاصی نیاز دارند، می‌توانند از این سیم کارت‌های دورکاری شاتل موبایل بهره ببرند.

نحوه تهیه سیم کارت دورکاری شاتل موبایل

برای دریافت این خدمات و تهیه سیم کارت سازمانی دورکاری شاتل موبایل می‌توانید با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر