کوالکام عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را تا نیمه دوم ۲۰۲۲ به تعویق انداخت

qualcom.jpg

براساس انتظارات، پیش‌بینی می‌شد که کوالکام بتواند در ماه جاری میلادی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی کند. اما عرضه ان تراشه تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاده است.

در شایعات و اخبار خواندیم که کمپانی کوالکام در ماه جاری می‌خواهد از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی کند؛ اما Digital Chat Station که افشاگر به نام حوضه دنیای فناوری است، گفته که قرنطینه‌ی اجراشده در چین باعث خواهد شد تا تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ از راه برسد.

خبرگزاری رسمی چینی نیز به نقل از رهبران سیاسی این کشور گفته است که شرایط عادی «بدون تردید به افزایش شدید آمار آلودگی‌ها منجر خواهد شد»؛ موضوعی که در نهایت آثار زیان‌باری برای جنبه‌ی اقتصادی و اجتماعی زندگی مردم و سلامت آن‌ها به‌دنبال خواهد داشت.

gsmarena_000.jpg
-

افشاگر معروف Digital Chat Station، اعلام کرد که لنوو و کوالکام رابطه بسیار نزدیکی دارند و از همین رو احتمالاً نخستین گوشی با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 Plus، دستگاه پرچم‌دار موتورولا به‌نام Edge 30 Ultra باشد؛ چرا‌که نخستین گوشی هوشمند دنیا با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 نیز مدل Edge 30 Pro موتورولا بود.

البته هنوز مشخص نیست که کوالکام تراشه جدید خود را اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس نام گزاری کن؛ اما انتظار می‌رود GPU ارتقا یابد و ترکیب CPU تغییر نکند: یک هسته‌ی ۳ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته‌ی میانی Cortex A710 و چهار هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A510 قلب تپنده‌ی محصول جدید کوالکام را تشکیل خواهند داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر