نسخه رومیزی بازی HALO در حال ساخت است

halo.jpg

حوزه بازی‌های رومیزی، همواره یکی از محبوب‌ترین دنیاها در میان بازی‌ها بوده و هر روز با ارائه عناوین جذاب و متنوع، جامعه‌ی علاقه‌مند به این دنیا را گسترش می‌دهد اما همکاری فعلی بین استودیو 343 Industries و Mantic Games از بازی‌های رومیزی معمولی فراتر رفته است.

این همکاری باعث به وجود آمدن یک پروژه منحصر به فرد و جذاب است که در جامعه طرفداران هیلو، با شور و هیجان مورد استقبال قرار گرفته است. فکر ایجاد یک بازی رومیزی براساس دنیای هیلو، این همکاری را به یک تجربه به یاد ماندنی و جذاب تبدیل کرده است.

این بازی رومیزی پرطرفدار که در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور 1403) منتشر خواهد شد، با استفاده از مهره‌های مینیاتوری جذاب و جزئیات دقیق، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از دنیای هیلو و مبارزه‌ی گروهی را برای علاقمندان به تصویر می‌کشد.

اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که در ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ماه)، یک پیش‌نمایش از این بازی برای هواداران منتشر خواهد شد. این پیش‌نمایش، به دلیل نمایش مجسمه‌ها و جزئیات این بازی، باعث بیشتر شدن شور و هیجان در بین جامعه طرفداران هیلو شده است.

Halo-Infinite.jpg
-

مسئولان هر دو شرکت با اظهار نظر خود، به اهمیت این همکاری و امکانات جذابی که این بازی رومیزی هیلو خواهد داشت، اشاره کرده‌اند. این تلاش مشترک برای ایجاد یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و رقابتی در دنیای رومیزی، انتظارات را برای طرفداران هیلو به اوج خواهد رساند و شاید باعث افزایش علاقه‌مندی آن‌ها به دنیای بازی‌های رومیزی شود.

با پیش‌نمایش این بازی در ماه مارس ۲۰۲۴، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از این تجربه فوق‌العاده برای مخاطبان منتشر شود و این همکاری می‌تواند یک نمونه مهم در دنیای گسترده بازی‌های رومیزی باشد و طرفداران هیلو را به سوی سفری جدید و متفاوت دعوت نماید.

در صورت انتشار اخبار جدید، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر