بازی Counter-Strike 2 به صورت رایگان در استیم منتشر شد

Untitled-1.jpg

تمام بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند از امروز به تجربه Counter-Strike 2 بپردازند. این بازی به صورت یک آپدیت رایگان در دسترس پلیرها قرار گرفته است و هنگام به‌روزرسانی بازیCS:GO ، به صورت خودکار به نسخه دوم تغییر می‌کند.

به مدت چندین ماه، شایعه‌هایی مبنی بر ساخت نسخه دوم این بازی به گوش می‌رسید. سرانجام پس از مدتی شرکت Valve به شایعات پایان داد و به صورت رسمی بازی Counter-Strike 2 را معرفی کرد.

کمی پس از این معرفی، یک نسخه کوچک از بازی جهت تست در دسترس بعضی از کاربران قرار داده شد و به کمک اطلاعات به دست آمده از آن‌ها، شرکت ولو توانست قابلیت‌ها و جزئیات بازی را بهبود بخشد. از امروز بخش تست این بازی از دسترس خارج و نسخه رسمی این بازی برای تمام پلیرها در دسترس قرار گرفت.

برای تجربه این بازی، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارید اما در صورت تمایل، می‌توانید با پرداخت هزینه 14.99 دلار، نسخه پرایم بازی را خریداری کنید تا علاوه بر تجربه بازی در سرور مخصوص، از جعبه‌ها و آیتم‌های رایگانی که بازی به شما هدیه می‌دهد نیز لذت ببرید.

NGZiNjQ0YSY7CzhZfktsM3hTbAM4EmJlL0t0SH4BfH9qEWEMOFwrNT8ZIUQ2Qjs3Ox4-RCFcYSYqAGEcYB8qLikZIgsoHysqOAwq.jpg
- بازی کانتر استرایک 2

پیش از بیست سال از زمان انتشار اولین نسخه بازی Counter-Strike توسط شرکت Valve گذشته و تا به حال موفق به جذب میلیون‌ها طرفدار از سراسر جهان به این عنوان شده است. در سال 2012 یک نسخه آنلاین از این بازی با نام Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد که پس از گذشت ده سال از زمان انتشار، هنوز به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین شوتر محسوب می‌شود.

عنوان Counter-Strike 2 یک نسخه جدید و جداگانه از بازی نیست و تنها یک آپدیت بزرگ برای بازی CS:GO است که قابلیت‌ها، گرافیک و بعضی از جزئیات مربوط به بازی را بهبود می‌بخشد.

بازی Counter-Strike 2 اکنون در پلتفرم استیم به صورت رایگان منتشر و در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. نسخه CS:GO یکی از محبوب‌ترین عناوین پلتفرم استیم بود و حال باید تماشا کرد که آیا Counter-Strike 2 نیز می‌تواند موفق به کسب رکورد جدیدی برای سری بازی کانتر استرایک شود یا پلیرها CS:GO را نسبت به ورژن جدید بازی ترجیح می‌دهند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر