سازندگان Days Gone در سال 2020 قصد ساخت دنباله Uncharted را داشتند

Uncharted.jpg

براساس گزارش‌ها، استودیو Bend که سابقه ساخت بازی Days Gone را در کارنامه خود دارد، به نظر می‌رسید به دنبال ساخت پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های Uncharted بوده باشد.

سری بازی‌های Uncharted از سال ۲۰۱۷ به طور کامل به خواب عمیق فرو رفته و هیچ خبری از آن منتشر نشده بود. این سری یکی از برترین سری‌های انحصاری پلی‌استیشن از دوران PS3 بوده ولی استودیو Naughty Dog، تصمیم گرفت تا پس از عرضه بازی‌ تحسین شده Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۶ و Uncharted: The Lost Legacy در سال ۲۰۱۷، به این سری پایان دهد و هیچ نسخه جدیدی تولید نکند.

گزارش‌های ادعا می‌کنند که استودیوهای دیگری مسئولیت توسعه نسخه جدید Uncharted را بر عهده گرفته‌اند، اما اخیراً فاش شده است که استودیو Bend، سازنده بازی Days Gone، در سال ۲۰۲۰ قصد تولید بازی Uncharted 5 را داشت. این اطلاعات از طریق انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده و به دلیل فاش شدن اسناد استودیو Insomniac Games به دست آمده است.

این اسناد نشان می‌دهند که استودیو Bend، قصد داشته تا علاوه بر توسعه نسخه دوم بازی Days Gone که به دلیل عملکرد ضعیف نسخه اول، طرفداران زیادی را جذب نکرد، یک نسخه جدید از سری Uncharted را نیز تولید کند. اما وضعیت فعلی این استودیو و کاری که در حال انجام آن هستند هنوز مشخص نیست.

Uncharted-3-Image.jpg
-

اسناد نشان می‌دهند که برای ساخت Uncharted 5، استودیو Bend به ۸۰ نفر کارمند جدید نیاز داشته و برای توسعه Days Gone 2 نیز به ۳۰ نفر کارمند جدید احتیاج داشته است؛ بنابراین اگر Days Gone 2 ساخته شود، قرار بود که نسخه جدید آن بزرگتر و پرهزینه‌تر از نسخه اول باشد.

استودیو Bend در گذشته بازی Uncharted: Golden Abyss را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا تولید کرده بود؛ بنابراین در صورت حمایت استودیو Naughty Dog، این تیم قادر به توسعه یک بازی باکیفیت و مناسب برای سری Uncharted خواهد بود. با این حال، هنوز آینده این مجموعه مشخص نیست و استودیو Naughty Dog، سال‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد ساخت نسخه جدیدی از Uncharted را ندارد. آخرین نسخه‌های سری Uncharted شامل بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را می‌توان بر روی پلتفرم‌های PS4، PS5 و کامپیوتر تجربه کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tech4gamers.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر