جدیدترین عنوان رایگان اپیک گیمز، یکی از بازی‌های سال 2023 است

Untitled-1.jpg

بازی Deliver Us Mars، محصول سال 2023 در فروشگاه اپیک‌ گیمز رایگان شده است و می‌توانید این بازی را به کتابخانه خود اضافه کنید و در زمان دلخواه به تجربه آن بپردازید.

در سال 2018، بازی Deliver Us the Moon منتشر شد که توانست همراه با داستانی زیبا و حل معماهای مختلف، نظر بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به خود جذب کند. بازی Deliver Us Mars، دنباله عنوان اول این بازی است که داستان آن ده سال پس از اتفاقات نسخه اول جریان دارد و به دلیل اتمام منابع سوختی و فسیلی، انسان‌ها بیش از همیشه به انقراض در کره زمین نزدیک شده‌اند و تنها بازیابی ARK colony (یک پایگاه فضایی که به منظور حل بحران انرژی زمین به وجود آمده است) در سیاره مریخ می‌تواند آینده بشریت را تضمین کند.

همانند نسخه قبلی آن، این بازی نیز توسط استودیو مستقل هلندی KeokeN Interactive ساخته و در بهمن ماه 1401 منتشر شد بنابراین بازی تقریبا جدیدی محسوب می‌شود و دارندگان کامپیوتر می‌توانند تا تاریخ 9 آذر، این بازی را در اپیک گیمز به صورت رایگان دریافت کنند.

عنوان Deliver Us Mars، موفق به دریافت نمره 69 در سایت متاکریتیک شد که نمره بسیار خوبی محسوب می‌شود؛ مخصوصا برای شرکت مستقل و تازه ساخت که تجربه چندانی در توسعه گیم ندارد و بودجه آن‌ها بسیار محدود است. استودیو KeokeN Interactive، هشت سال پیش توسط دو برادر ساخته و از آن زمان همراه با تیم خود، موفق به ساخت دو بازی شده‌اند که هر دو آن‌ها با نظرات مثبتی روبه‌رو شده‌اند.

بازی Deliver Us Mars، بهبودهای قابل توجه‌ای نسبت به نسخه اول خود پیدا کرده است و داستانی زیبا را برای بازیکنان بازگو می‌کند که می‌تواند طرفداران داستان اصلی را راضی نگه دارد. خطی بودن داستان و پیش پاافتادگی بعضی از معماها، نمی‌تواند جلودار تبدیل شدن این عنوان به یک شاهکار باشد.

این بازی تا تاریخ 9 آذر به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز قابل افزودن به کتابخانه است. همچنین می‌توانید در کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

بازی‌های بعدی رایگان در اپیک گیمز، دو عنوان Jitsu Squad و Mighty Fight Federation است که می‌توانید از 9 آذر تا 16 آذر نسبت به دریافت آن‌ها اقدام کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر