عنوان Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد

Star-Wars-Outlaws.jpg

چندی پیش استودیو یوبی‌سافت، خبر ساخت عنوان جدیدی در جهان جنگ ستارگان را همراه با انتشار یک گیم‌پلی منتشر و نظر طرفداران این جهان را به خود جذب کرد. این بازی توانست با ارائه ویژگی‌های جذاب، طرفداران را هیجان زده کند اما زمان دقیق انتشار این بازی توسط یوبی‌سافت اعلام نشده است.

دیزنی در یک پست، "24 چیزی که در سال 2024 می‌آید" را معرفی کرده است و بازی جدید جنگ ستارگان را در لیست خود جای داده است. این کمپانی، زمان انتشار بازی Star Wars Outlaws را آخرین ماه‌های سال 2024 اعلام کرده است. این اطلاعات، نه تنها برای طرفداران این سری و یوبی‌سافت مهم هستند، بلکه انتظارات را بالا برده و جذابیت بازی را افزایش داده است.

این بازی قرار است به عنوان یک بازی جهان باز (Open world) در دنیای Star Wars عرضه شود که باعث به وجود آمدن انتظارات بالایی برای کیفیت گرافیکی و داستان جذابش به وجود آورده است. شخصیت اصلی به نام Kay Vess، یک سارق جوان است که به دنبال فرار و شروع یک زندگی جدید با موجود کوچک همراهش به نام Nix است. داستان و شخصیت‌های موجود در بازی توانسته است که نظر عده زیادی از بازیکنان را به خود جذب کند و سطح انتظارات را بالا ببرد.

star-wars-outlaws-gameplay-planets.jpg
-

شایعاتی مربوط به یک بازی مرموز که Ubisoft قرار بود انتشار آن را در اواخر سال 2024 انجام دهد، منتشر شد. اخبار جدید باعث شده تا بسیاری از بازیکنان به این فکر کنند که این بازی ممکن است عنوان Star Wars Outlaws باشد. این وضعیت، انتظارات هواداران را بالا برده و بسیاری از بازیکنان و طرفداران در صفحه دیزنی، خواستار انتشار اطلاعاتی راجع به تاریخ دقیق‌تری از انتشار این بازی هستند.

با اینکه ساخت این بازی در سال گذشته اعلام شده بود، اما به نظر می‌رسد که انتشار این عنوان برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که نشان‌دهنده اهمیت ویژه‌ای است که استودیو یوبی‌سافت برای ساخت این بازی اختصاص داده‌ است.

در حال حاضر، تمام طرفداران به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این بازی و تأیید تاریخ دقیق انتشار، همچنین اظهارنظرهای رسمی از سوی Ubisoft و دیزنی هستند و این امر سبب شده تا انتظار طرفداران بیشتر شده و جذابیت بازی را به اوج خود برساند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر