پروژه ناشناخته Assassin's Creed در حال ساخت است (احتمال عرضه ریمیک Black Flag)

Assassins-Creed-IV.jpg

مدتی زیادی از شایعات مربوط به ساخت نسخه بازسازی Assassin’s Creed Black Flag می‌گذرد و به عقیده بسیاری از بازیکنان، این عنوان شایسته دریافت نسخه ریمیک است. تیم یوبی‌سافت نیز علاقه خود برای بازسازی این عنوان را بیان کرده بود اما هیچگاه خبر از ساخت این عنوان منتشر نشد. به تازگی اخباری به دست رسیده که ساخت نسخه بازسازی این عنوان را تایید می‌کند.

حدود ده سال پیش، عنوان بسیار محبوبAssassin's Creed 4: Black Flag برای دارندگان PlayStation 3 ،PlayStation 4 ،Xbox 360 ،Xbox One و Wii U منتشر شد و در سال 2019، به همراه Assassin's Creed Rogue به صورت یک کالکشن به نام Assassin's Creed: The Rebel Collection در دسترس بازیکنان کنسول نینتندو سویچ قرار گرفت.

این بازی داستان ماجراهای ادوارد کنوی را دنبال می‌کند؛ یک دزد دریایی که طی اتفاقاتی عضو انجمن اساسین‌های بریتانیایی می‌شود. ماجراهای او به عنوان یک بخش مهم در دنیای اساسینز کرید محسوب می‌شود و ارتباط زیادی با بازی قبلی خود یعنی Assassin's Creed 3 و داستان نسخه جانبی Assassin's Creed Rogue دارد.

unnamed_650ed6e1-438e-4a1c-a6d9-8f6599c8e40a.jpg
-

اما دلیل اصلی محبوبیت Assassin's Creed 4 بین طرفداران، گیم‌پلی بازی است. کنترل کشتی ادوارد به نام Jackdaw، به دلیل قابلیت‌ها و آزادی عمل در دریا و نبرد با کشتی، حالت‌ جدیدی از گیم‌پلی را به طرفداران این سری بازی معرفی کرد و سبک جدیدی از مبارزه را به بازیکنان ارائه داد. استقبال از بخش مبارزه در دریا، بسیار مورد توجه قرار گرفت و به عقیده بسیاری از گیمرها، بخش دریانوردی این بازی می‌تواند به تنهایی یک بازی جداگانه محسوب شود. در واقع، به همین دلیل بود که ایده ساخت عنوان Skull and Bones در ذهن یوبی‌سافت جرقه خورد و به توسعه این عنوان مشغول شد.

همانطور که توسط سایت Tech4Gamers گزارش شده است، تعدادی از توسعه‌دهندگان یوبی‌سافت که در حال کار بر روی Skull and Bones بودند، پروفایل لینکدین خود را به‌روزرسانی کرده‌ و خبر از انتقال خود به یک پروژه ناشناخته Assassin's Creed داده‌اند.

همچنین، این احتمال وجود دارد که جابه‌جایی توسعه‌دهندگان، اشاره به ساخت یک پروژه کاملاً جداگانه باشد که یک بازی جدید یا نسخه‌ فرعی آینده Assassin's Creed با احتمال مبارزه اکشن دریایی است اما با توجه به علاقه یوبی‌سافت برای ساخت نسخه بازسازی بلک فلگ و درخواست‌های مکرر طرفداران، احتمال ساخت ریمیک بسیار بالاتر از ساخت یک عنوان جدید است.

این استودیو، چند بازسازی دیگر از عناوین محبوب خود مانند Prince of Persia: The Sands of Time ،Splinter Cell و Beyond Good and Evil را در لیست انتشار قرار داده‌ است.

احتمالاً بازسازی Assassin's Creed 4، یک نشانه از تلاش یوبی‌سافت برای ارائه یک بازی قدرتمند باکیفیت است و قصد دارد تا عنوانی را تولید کند که بازیکنان زیادی به تجربه آن علاقه دارند اما اگر توسعه این بازسازی به تازگی شروع شده باشد، ممکن است مدت زمان زیادی بگذرد تا در دسترس بازیکنان کنسول‌های نسل جدید قرار گیرد.

در صورت انتشار دیگر اخبار در رابطه با این عنوان، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gameranx.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر