واتساپ احتمالا به‌زودی انتقال چت‌ها به شماره تلفن دیگری را امکان‌پذیر می‌کند

Untitled-1.jpg

در ماه گذشته خبری منتشر شده که قرار است یک قابلیت جدید به واتساپ اضافه شود و آن هم انتقال اطلاعات و چت‌های کاربر از گوشی به گوشی دیگر بود. برخی از کاربران با خریداری گوشی‌ جدید و و مهاجرت به آن دچار مشکل می‌شدند و اطلاعات خود را از دست می‌دادند. حالا یکی از وب‌سایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی خبر داده که فیسبوک در حال آماده سازی این قابلیت است تا چت‌های کاربران حتی به شماره تلفن‌های دیگر را انتقال دهد.

اگر اکنون بخواهید برای انتقال پیام‌های خود از نسخه پشتیبان استفاده کنید، باید حتما بر روی گوشی جدید از همان شماره تلفن و سیستم‌عامل گوشی قبلی خود بهره‌ببرید. اما در این روزها قابلیت انتقال چت‌ها از اندروید به iOS در مرحله‌ی آزمایشی مورد تست قرار گرفته است، با انتشار این قابلیت جدید امکان انتقال اطلاعات به شماره تلفن دیگر نیز امکان پذیر خواهد شد.

WhatsApp-Chat-Migration-different-phone-number-1000x1677-1-179x300.jpg
-

در اسکرین‌شاتی که منتشر شده و آن را در بالا می‌بینید، امکان انتقال چت‌ها در میان اندروید و iOSرا نشان می‌دهد که می‌توانیم گزینه‌ی مربوط به انتقال به شماره تلفن جدید را مشاهده کنیم. با این ابزار که در رابطه با آن هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده، می‌توان در کنار چت‌ها حتی فایل‌هایی مانند عکس‌ها و ویدیوها هم انتقال دهیم.

در این گزارش گفته شده که در آینده نزدیک شاهد ارائه عمومی این ویژگی‌ خواهیم بود که در حال حاظر برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها در دست توسعه است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر