معرفی رابط کاربری جدید تصویر در تصویر واتساپ

Untitled-1.jpg

تیم توسعه واتساپ در نسخه جدید این اپلیکیشن، قابلیت تصویر در تصویر را به این پیام‌رسان آورده‌اند و آن را باز طراحی کردند تا نحوه تماشا و به‌ اشتراک‌گذاری لینک‌های ویدئویی در محیط برنامه تغییر کند.

وب‌سایت phonearena، در گزارشی جدید خبر داده که به‌روزرسانی جدیدی که برای پیام‌رسان واتساپ در گوگل پلی بتا ارائه شده قابلیت جدیدی را به خود اضافه کرده. در آپدیدت جدید، ویژگی تصویر در تصویر این نسخه به گونه‌ای بازطراحی شده است که تجربه کاربری بهتری را برای افراد فراهم می‌‌کند. گفته می‌شود که این تغییرات باعث شده که تماشای لینک‌های ویدئویی به اشتراک گذاشته شده نیز تغییر کند.

در نسخه قدیمی یا بهتر است بگوییم همین نسخه واتساپی که این روزها استفاده می‌کنیم، دکمه‌های پخش/مکث، اشتراک‌گذاری و نمایش تمام‌صفحه در پنجره نمایش ویدئو وجود داشت؛ اما در نسخه جدید قرار است که برای زیبایی بیشتر پخش تصویر در تصویر، تمام دکمه‌های گفته شده در این نسخه در نواری خاکستری پایین پنجره پخش ویدئو گنجانده شوند.

whatsapp-pip-interface.webp
-

در این به‌روز‌رسانی، تغییر دیگری در عملکرد این قابلیت ایجاد نشده است و محدودیت‌های قبلی نمایش تصویر در تصویر واتساپ همچنان در نسخه جدید وجود خواهند داشت.

رابط کاربری بازطراحی شده درحال‌حاضر در نسخه بتای واتساپ وجود دارد و احتمالا در آینده نزدیک برای نسخه پایدار نیز عرضه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر