«اوبی ورمیج»، توسعهدهنده سابق استودیو «راکستار»، در ارسال جدید خود به دلیل صمیمیت شخصیت اصلی بازی GTA III اشاره کرد. «کلاود» نام شخصیت اصلی این بازی است که به عنوان یک شخصیت خیلی صامت شناخته میشود و تنها دستورات همکاران و جنایتکاران شهر را شنود میکند.
اگر تا به حال بازی Grand Theft Auto III را تجربه کردهاید، ممکن است سوالی در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا «کلاود»، شخصیت اصلی داستان، صامت است؟ او هرگز حرفی نمیزند و بهطور مطلق و بیصدا به وظایف خود در «لیبرتی سیتی» اقدام میکند. «کلاود» همچنین در میان نبردها فریاد نمیزند یا با خودش حرف نمیزند. دلیل این موضوع چیست؟
این سوال بهتازگی توسط «اوبی ورمیج»، توسعهدهنده سابق «راکستار»، پاسخ داده شده است. او اخیراً یک وبلاگ فعال کرده بود که در آن اطلاعات محرمانه درباره پروژههای Rockstar افشا میشد. البته این وبلاگ تعطیل شده است، اما او به سوال دلیل صمیمیت شخصیت اصلی بازی GTA III پاسخ داد.
«اوبی ورمیج» از سال 1995 تا 2009 در استودیو Rockstar North فعالیت داشته و در توسعه بازیهایی چون سهگانه کلاسیک GTA و GTA IV نقش داشته است. او در مورد تصمیمات داخلی، اسرار قدیمی و داستانهای مرموز یکی از شعبههای پرکار Rockstar حرف زده است. «ورمیج» در پاسخ به سوال یکی از کاربران که چرا «کلاود» صامت است؟ نوشت:
حداقل بخشی از آن به دلیل کاهش هزینههای توسعه بود؛ بخش صوتی خیلی پرهزینه بود.
بهعلاوه، اعلام شد که دلیل صمیمیت شخصیت اصلی بازی GTA III، جلوگیری از فعالیت زیاد بخش صوتی و هزینههای زیاد آن بوده است. این موضوع ممکن است سالها بعد عجیب به نظر برسد که چرا یک شخصیت اصلی دارای هیچ دیالوگی نمیباشد، اما بسیاری از بازیها با موفقیت بدون هیچ گونه صحبتی از شخصیت اصلی خود عرضه شدهاند. در کل، بازی GTA III با موفقیت واقعیت زیادی را در جلب توجه نقادان و فروش بدست آورد.
اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.
منبع خبر: insider-gaming
ثبت نظر