سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، در حال جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری برای پروژه Worldcoin

بتابنتلعنمام.JPG

ورلدکوین، یک استارتاپ کریپتوکارنسی که تحت نظارت "سم آلتمن"، مدیرعامل OpenAI، راه‌اندازی شده است، در جستجوی جذب سرمایه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار است. این توکن، بر اساس بستر اتریوم کار می‌کند و یک پروژه نوآورانه است که در گسترش بازار کریپتوکارنسی نقش مهمی ایفا می‌کند.

این پروژه، با حمایت مالی شرکت‌هایی همچون کوین‌بیس و بلاکچین شروع شده و در مرحله آزمایشی، حدود ۳۰ دستگاه اسکنر چشم را در چهار قاره مختلف توزیع کرده است. این دستگاه‌ها، به نام Orb، در تمام دنیا و در این چهار قاره، چشم افراد مختلفی را اسکن کرده و به افرادی که در این پروژه مشارکت می‌کنند، کریپتوکارنسی رایگان ارائه می‌کند.

هدف ورلدکوین از این رویکرد، تسریع در پذیرش کریپتوکارنسی در سراسر جهان است. صدها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند و چشم‌های آن‌ها اسکن شده‌اند. پس از اسکن چشم، کدی به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند رمزارز رایگان دریافت کنند.

کوین-۲-1024x576.jpg.webp
-

ورلدکوین به دنبال جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری

به گفته منابع مطلع، ورلدکوین، استارتاپ کریپتوکارنسی، در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری با ریسک بالا است. در دوره جذب سرمایه قبلی، شرکت‌های بزرگی به این استارتاپ پشتیبانی کردند، از جمله بنیان‌گذار صرافی FTX و بنیان‌گذار لینکدین. شرکت‌های دیگری مانند کوین‌بیس، دیجیتال کورنسی گروپ و مالت‌کوین نیز در دور جذب سرمایه ماه اکتبر حضور داشتند. اکنون، حرف از جذب سرمایه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار است که این مقدار به حساب یک رقم قابل توجه می‌آید.

بلومبرگ در گزارشی هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل اعمال قوانین خاص در برخی کشورها، این استارتاپ فعالیت‌های خود را در ۷ کشور متوقف کرده است. علاقه‌مندان برای مشارکت در این پروژه باید یک گوشی هوشمند داشته باشند. با این حال، کاربرانی که گوشی‌های تاشو دارند، هنوز نمی‌توانند در این پروژه شرکت کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cointelegraph

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر