شیائومی گوشی تاشو می‌سازد آن هم شبیه گلکسی Z Flip

Untitled-1.jpg

شیائومی تصمیم گرفته تا گوشی تاشو خود را بسازد و از دو شرکت کره‌ای سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی تقاضای ساخت نمایشگر تاشو کرده است.

چند مدتی است که به صورت شایعه و حتی رسمی، خبر گوشی تاشو شیائومی را می‌شنویم که این گوشی تاشو با دو لولا ساخته و عرضه خواهد شد، اما هنوز این اخبار رنگ واقعیت را به خود ندیده است. جدیدترین شایعه می گوید که گوشی تاشو شیائومی شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد بود.

سال گذشته با ورود5G و اولین تلفن های هوشمند تاشو آغاز شد. سامسونگ، هواوی و موتورولا اولین پرچمدارهای تاشو خود را در سال گذشته ارائه کردند. ارائه موتورولا بیشتر از همه در فرم صدفی‌ شکل بود. امسال سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی با نام همان Galaxy Z Flip با همان رویکرد را ارائه کرد. اکنون، تعداد بیشتری از برندها قرار است وارد این روند شوند و طبق گزارش جدید، شیائومی در حال توسعه یک تلفن با همین فرم تاشو است.

این گزارش را وبسایت ZNet کره منتشر کرده که بر اساس منابع درونی این شرکت قرار است که وارد این صنعت شود. براساس آن، شیائومی از سامسونگ الهام خواهد گرفت و سامسونگ نیز نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED تاشو را در اختیار آنها قرار خواهد دهد. این دستگاهی که شیائومی در نظر دارد بسیار شبیه به نمونه ای است که این شرکت کره ای در گلکسی Z Flip استفاده کرده است. صفحه نمایش فوق العاده نازک شیشه ای شده زیر یک لایه پلاستیک قرار دارد. علاوه بر این، به نظر می رسد سامسونگ تنها تأمین کننده نیست.

شیائومی همچنین ممکن است از برخی نمایشگرهای OLED قابل تاشو از LG استفاده کند. این گزارش به نقل از منابع ناشناس در صنعت نمایشگر است. به گفته وی، پنل های قابل تاشو از BOE و CSOT تا حدودی از نظر کیفیت نسبت به پنل های تولید شده توسط صفحه نمایش سامسونگ پایین تر هستند. در نتیجه، شیائومی با سامسونگ دیسپلی وارد خواهد شد. به هر صورت هیچ کس نمی خواهد در این بخش شکست بخورد.

تولید انبوه گوشی های هوشمند تاشو شیائومی از نیمه دوم سال 2020 آغاز می شود. متأسفانه در حال حاضر جزئیاتی در مورد مشخصات، قیمت گذاری یا در دسترس بودن آن در دست نیست. اگر واقعا عرضه شود، انتظار داریم چیزی را با مشخصات سطح پرچمداران مشاهده کنیم.

اخبار مرتبط:

گلکسی Z Flip 5G به زودی رونمایی می‌شود

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر