دسته بازی GamePad Elite Edition شیائومی با قیمت ۶۰ دلار رونمایی شد

xiaomei.JPG

شیائومی از کنترلر GamePad Elite Edition رونمایی کرد که از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال به کامپیوتر، گوشی، تبلت و تلویزیون نیز دارا می‌باشد. کمپانی شیائومی قیمت این محصول را تقریبا 60 دلار اعلام کرده است.

شیائومی برای گیمرها سوپرایزی رونمایی کرد و آن‌ هم کنترلر GamePad Elite Editionاست. این گونه که اعلام شده این کنترلر شیائومی از پلتفرم استیم پشتیبانی می‌کند و دارای دکمه‌های سنتی A و B و X و Y است. آزمایشاتی که این کنترلر در آزمایشگاه شیائومی پشت سر گذاشته است بعد از استفاده و فشردن یک میلیون بار، دکمه هیچ مشکلی نداشته‌اند.

بر روی این کنترلر دو جوی‌استیک نسبتاً بزرگ می‌بینیم که و از دکمه‌های تریگر کشیده استفاده می‌کند. کنترلر شیائومی از حسگر ژیروسکوپ ۶ محوره استفاده می‌کند که به‌لطف آن کاربر می‌تواند شرایط مختلف داخل بازی را ازطریق کنترلر احساس کند.

xiaomi-gamepad-white-attached-smartphone.webp
-

شیائومی برای کنترلر GamePad Elite Edition پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز و پلتفرم گیمینگ استیم را در نظر گرفته و ازطریق بلوتوث به دستگاه متصل کرد. GamePad Elite Edition مجهز به بلوتوث ۵٫۰ و گیرنده‌ی بی‌سیم 2.4G است. شیائومی برای اطمینان از باثبات بودن اتصال به سیستم، کنترلر جدیدش را به تراشه‌ی Nordic مجهز کرده است.

xiaomi-gamepad-white-in-hand.webp
-

قابلیت‌های این کنترلر همین جا به اتمام نمی‌رسد و کاربران به جای اتصال به کامپیوتر می‌توانند آن را به تلویزیون‌های هوشمند، گوشی‌های اندرویدی و تبلت‌های اندرویدی متصل کرد. کنترلر GamePad Elite Edition شیائومی با قیمت ۳۹۹ یوان (تقریباً ۶۰ دلار) عرضه می‌شود، بااین‌حال در طرح تأمین مالی جمعی با قیمت ۳۲۹ یوان (تقریباً ۵۰ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود.

تأمین مالی جمعی کنترلر شیائومی از روز ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) در چین آغاز می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GizmoChina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر