شارژ Mi Air شیائومی معرفی شد؛ شارژر وایرلس از راه دور

شیائومی Mi Air charge.jpg

شیائومی با عرضه‌ی Mi Air Charge گام بزرگی در حوزه‌ی شارژ وایرلس برداشته است. به لطف این شارژر وایرلس می‌توان چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کرد.

ساعتی پیش شیائومی از تکنولوژی شارژ بی سیم Mi Air Charge رونمایی کرد. به ادعای شیائومی این تکنولوژی شارژ از راه دور، می‌تواند به صورت همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید، این دستگاه‌ها حتی شامل گوشی در حال شارژ و دستگاه‌های در حال حرکت هم می‌شوند. شیائومی درباره‌ی این شارژر چنین توضیح داده است:

ما از ارائه‌ی تکنولوژی شارژ از راه دور، تکنولوژی Mi Air Charge شگفت زده هستیم. شارژ همزمان چندین دستگاه در حالی که با گوشی بازی می‌کنید، حرکت می‌کنید و یک جا ثابت نیستید. جهش بزرگ دیگری در زمینه‌ی تکنولوژی شارژ وایرلس.

این شارژر وایرلس می‌تواند شارژ 5 واتی را برای گوشی‌های هوشمند ارائه دهد. این شارژر دارای 5 آنتن تداخل فاز داخلی است که به صورت دقیق می‌تواند موقعیت دستگاه را تشخیص دهد. از طرفی 144 آنتن، امواج میلی متری را مستقیماً به گوشی انتقال می‌دهند. از آن سمت گوشی‌های هوشمند هم دارای 14 آنتن برای تبدیل موج‌های میلی متری دریافتی از سمت شارژر به انرژی برق هستند.

در حال حاضر شیائومی می‌تواند چندین دستگاه را با فاصله‌ی چند متری و با شارژ 5 واتی، به صورت همزمان شارژ کند. حتی شیائومی مدعی شده است که سیگنال‌های ساتع شده از این شارژر در مواجهه با اجسام، قدرت خود را از دست نمی‌دهند.

شیائومی می‌گوید که این شارژ وایرلس از راه دور، علاوه بر گوشی هوشمند، قادر به شارژ ساعت‌های هوشمند، مچ بندهای سلامتی و سایر پوشیدنی‌های دیجیتال است. حتی این کمپانی مدعی شده است که به زودی سایر دستگاه‌هایی مانند اسپیکرها، چراغ خواب و هر وسیله‌ی هوشمند دیگری در خانه، قابلیت شارژ با Mi Air Charge را پیدا خواهند کرد.

هنوز شیائومی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این شارژر از راه دور صحبتی نکرده است. حتی هنوز مشخص نیست که آیا این شارژر واقعاً برای استفاده‌ی کاربران عرضه خواهد شد یا خیر. درواقع برنامه‌ی تجاری سازی این محصول هنوز از سمت شیائومی به صورت واضح مشخص نشده است. اما به هر ترتیب به لطف Mi Air Charge یک پیشرفت بزرگ در حوزه‌ی شارژ وایرلس را شاهد بوده‌ایم. به عنوان آخرین نکته باید اشاره کنیم که Mi Air Charge با تکنولوژی Qi تفاوت دارد.

اخبار مرتبط:

شارژ سریع 125 واتی اوپو معرفی شد ؛ شارژ کامل باتری در 20 دقیقه

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر