ویژگی تعجب برانگیز اکسپریا ۱ مارک ۲؛ تامین انرژی گوشی بدون شارژ باتری

Untitled-1.jpg

سونی اکسپریا 1 مارک 2 پرچمدار جدید سونی است که از قابلیت‌های جالب و ویژه‌ای مانند تامین برق گوشی از طریق کابل بهره می‌برد.

اکسپریا 1 مارک 2 پرچمدار قدرتمند سونی است که با دوربین قدرتمندش شناخته می‌شود. قلب تپنده این پرچمدار سونی پردازنده اسنپدراگون 865 است که به همراه 8 گیگ حافظه رم، به راحتی بازی‌هایی با گرافیک بالا را پردازش و اجرا می‌کند. سونی حالتی به نام «Game Enhancer» را روی این دستگاه پیاده سازی کرده که امکان اجرای بهتر و طولانی‌تر بازی‌ها را به کاربران می‌دهد.

همه ما می‌دانیم که در زمان اجرای بازی به دلیل پردازش زیاد، دمای گوشی‌ها بسیار بالا می‌رود که گاهی موجب آسیب‌های جدی می‌شود. سونی قابلیت تامل برانگیزی را روی این گوشی فعال کرده که نام آن «H.S. Power Control» نام دارد. در زمان شارژ این دستگاه یعنی زمانی که گوشی به آداپتور خود متصل است و شما با دستگاه کار می‌کنید، انرژی مورد استفاده به صورت مستقیم از کابل تهیه می‌شود. این ویژگی به کم شدن دمای گوشی در زمان استفاده و شارژ دستگاه کمک زیادی خواهد کرد.

هر روزه شاهد معرفی گوشی‌های گیمینگ از شرکت‌های مختلف هستیم، با این حال به نظر می‌رسد که این ویژگی، یعنی تامین انرژی از سیم به جای باتری قابلیت منحصر به فردی برای سونی باشد و بهترین راه حل نیز محسوب شود.

کمپانی سونی گوشی اکسپریا 1 مارک 2 را با قیمت 1200 دلار در رنگ‌های مشکی و بنفش در ژاپن وارد بازار کرده است. این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و ویژگی‌های مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این پرچمدار ژاپنی به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن 4K مجهز شده که گوریلا گلس ۶ آن را محافظت می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سه سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور چهارم از نوع ToF است.

این پرچمدار سونی بر خلاف پرچمداران بازار، از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می‌برد و باتری این دستگاه 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. دیگر قابلیت این گوشی «DSEE Ultimate» است که برای بهبود فرکانس صدا و بیت‌ریت از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و کیفیت موسیقی را نیز افزایش خواهد داد که این قابلیت نیز در این دستگاه در خور توجه است.

اخبار مرتبط:

وان پلاس 8 و 8 پرو؛ اولین گوشی‌های اجراکننده فورتنایت با رفرش ریت 90 هرتزی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر