سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری YMTC برای عبور از تحریم‌های آمریکا

jkl;jhkljklhjk.JPG

شرکت تکنولوژی حافظه یانگتزه (YMTC)، بزرگترین تولیدکننده حافظه فلش NAND در چین، موفق به جذب میلیاردها دلار سرمایه جدید شده است. YMTC این جذب سرمایه را به منظور پاسخ به محدودیت‌های سخت آمریکا انجام داده و به یک سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری دست یافته است.

طبق گزارش منتشر شده در روزنامه Financial Times، YMTC در ماه دسامبر به لیست سیاه تجاری اضافه شده است و از تهیه تجهیزات آمریکایی برای تولید چیپ‌ها منع شده است. با این حال، این شرکت توانسته است هدف جمع‌آوری سرمایه خود را بیش از حد مورد انتظار تحقق دهد، اگرچه مقدار دقیق آن اعلام نشده است.

افزایش سرمایه به دلیل هزینه‌های قابل توجه YMTC برای یافتن تجهیزات جایگزین و توسعه قطعات جدید و ابزارهای هسته‌ای برای ساخت چیپ لازم شده است. در حقیقت، این دوره تأمین سرمایه توسط سرمایه‌گذاران داخلی بیش از حد نیاز متقاضیان بوده است که نشان از حمایت از YMTC در میان محدودیت‌های سخت آمریکا است.

YMTC با افزایش سرمایه و توسعه قدرت تولید خود، قصد دارد تا به محدودیت‌های سخت آمریکا پاسخ دهد و در عین حال رقابت قوی‌تری در صنعت حافظه فلش داشته باشد. این شرکت با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، قادر به تولید حافظه فلش با ظرفیت بالا و کارایی بهتر خواهد بود که این موضوع می‌تواند به تقویت جایگاه YMTC در بازار بین‌المللی کمک کند.

053a4d0d-3ab6-4eba-b4d9-49d11c7421ea_6a6fca53-1160x773.jpg

هدف YMTC از سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری سال گذشته، شرکت YMTC موفق شد مبلغ 50 میلیارد یوان چینی یا حدود 7 میلیارد دلار آمریکا را برای تجهیزات جمع‌آوری کند. این مبلغ با هزینه کردن در زنجیره تامین صرف شده و اکنون شرکت در تلاش است تا پیشنهادات خود را با تهیه کردن تجهیزات اضافی برای امکانات واحدهای حافظه خود، تقویت کند.

یکی از سرمایه گذاران در رالی تامین مالی YMTC برای Financial Times بیانیه‌ای ارائه کرده است. این بیانیه مبنی بر این است که اگر شرکت‌های چینی تجهیزات قابل استفاده‌ای داشته باشند، کمپانی YMTC از آن‌ها استفاده خواهد کرد. در صورتی که چنین تجهیزاتی در دسترس نباشد، YMTC آن را همراه با تامین کننده توسعه خواهد داد. شرکت‌های AMEC و Naura قادر به تولید تجهیزات اچینگ رقابتی هستند، اما نامشخص است که آیا آنها قادر به تولید آن در حجم بزرگ هستند یا خیر. YMTC برای ادامه توسعه گره‌های تولیدی پیشرفته‌تر از حافظه فلش 3D با لایه‌بندی 232 لایه پیشرو، به تجهیزات واقعه‌گرایانه مربوط به واحدهای تولید نیاز دارد که پیشرفته‌تر از ابزارهایی باشند که در حال حاضر توسط شرکت‌های AMEC و Naura تولید می‌شوند. طبق گزارش FT، این ابزارها باید با همکاری YMTC توسعه داده شوند.

این اظهارات نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی چندین گزینه است و یکی از آنها شامل توسعه دادن ماشین‌های سفارشی با تأمین کنندگان است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techpowerup.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر