محبوبیت Sea of Thieves در پلی‌استیشن 5 باعث ایجاد صف‌های انتظار شده است

Sea-of-Thieves

هجوم بازیکنان به عنوان پرطرفدار و موردانتظار Sea of Thieves بر روی PS5 باعث شده تا سرورهای این بازی با مشکل مواجه شده و صف‌های انتظار برای تجربه بازی به وجود آید.

بازی Sea of Thieves، یکی از عناوین انحصاری ایکس‌باکس بوده که در پی سیاست جدید مایکروسافت در دسترس بازیکنان پلی‌استیشن قرار گرفته است. این بازی که یک اثر آنلاین و لایوسرویس است، مراحل توسعه را به خوبی طی می‌کند و به تازگی وارد فاز بتای بسته شده تا بازیکنان به تجربه بازی پرداخته و مشکلات موجود در آن را به استودیو سازنده اعلام کنند.

محبوبیت این بازی در میان بازیکنان پلی‌استیشن به شدت بالا بوده و پیش‌خریدهای فراوان، آن را تبدیل به موردانتظارترین بازی پلی‌استیشن کرده است. اکنون بخش بزرگی از توسعه پورت بازی برای کاربران پلی‌استیشن به پایان رسیده و تعداد زیادی از بازیکنان این کنسول به دنبال تجربه نسخه بتای این بازی هستند. اخرین گزارشات از سوی استودیو سازنده نشان می‌دهد که هجوم تعداد زیادی از بازیکنان، سرورهای این بازی را با مشکل روبه‌رو کرده است.

تیم سازنده در توییتر خود اعلام کرده است که بتای بسته پلی‌استیشن 5 در حال حاضر با ورود تعداد زیادی از بازیکنان روبه‌رو شده؛ به همین دلیل زمان انتظار برای ورود به بازی، طولانی‌تر از حالت عادی خواهد بود.

بتای بسته در دسترس بازیکنانی خواهد بود که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و تعداد بسیار بالای بازیکنان، نشان می‌دهد که میزان پیش‌فروش این بازی بیشتر از انتظارات استودیو Rare بوده و آمادگی لازم برای این تعداد بازیکن را نداشته‌اند.

sea-of-thieves-ps5
-

فیل اسپنسر توضیحاتی راجع به سیاست جدید مایکروسافت اعلام و توضیح داده است که تنها 4 بازی قدیمی این کنسول در دسترس بازیکنان دیگر کنسول‌ها قرار خواهد گرفت اما در صورت استقبال بازیکنان از عناوین منتشر شده، ایکس‌باکس انتشار دیگر بازی‌های انحصاری را در نظر خواهد گرفت. با وجود استقبال بالای بازیکنان از این عنوان، ممکن است که دیگر عناوین انحصاری مانند استارفیلد و ایندیانا جونز نیز برای بازیکنان پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

سیاست جدید مایکروسافت باعث شد تا سود حداکثری از عناوین انحصاری خود را ببرند و با انتشار بازی برای پلتفرم رقبا، به سود بالاتری دست پیدا کنند. مشکلات مالی پیش آمده برای استودیو و شرکت‌های مختلف بازی‌سازی، نشان می‌دهد که بازی‌سازان باید تمرکز خود از ساخت عناوین AAA به بازی‌های AA تغییر دهند یا بازی‌های خود را برای چندین پلتفرم منتشر کنند تا هزینه ساخت بازی جبران شود؛ به همین دلیل، استقبال بالا از 4 عنوان انحصاری مایکروسافت باعث شده تا پلی‌استیشن نیز به دنبال انتشار بازی‌های خود برای کامپیوتر باشد.

هرچند بازی‌های انحصاری، یکی از نقاط قوت کنسول‌های مختلف است اما هزینه بالا ساخت عناوین AAA باعث شده تا استودیو و شرکت‌های بازی‌سازی به دنبال سود حداکثری از بازی‌های خود باشند. به نظر می‌آید که انتشار بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس به 4 عنوان عرضه شده ختم نخواهد شد و دیگر بازی‌های این شرکت برای بازیکنان پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در صورت انتشار اخبار جدید، اطلاعات آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه‌مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tech4gamers.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر