ضرب‌الاجل یک روزه وزارت ارتباطات به اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت

اینترنت

به دنبال شیوع کرونا در کشور و در خانه ماندن مردم، استفاده از اینترنت افزایش یافته و سرعت آن پایین آمده است. وزارت ارتباطات برای رفع این مشکل، ضرب الاجلی یک روزه داده است.

این روزها به دنبال شیوع کروناویروس در کشور، مردم فهیم ایران به خود قرنطینگی روی آورده‌اند. همین ماجرا باعث شده است تا استفاده کاربران از اینترنت طی روزهای اخیر تا 40 درصد افزایش یابد و به دنبال این ماجرا، کیفیت ارائه خدمات اینترنت کاهش یابد.

درواقع در هفته‌ی گذشته شاهد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بودیم و همچنین بسیاری از کارمندان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می‌دادند. همه این مسائل در کنار تعطیلی اجباری، باعث افزایش استفاده از اینترنت شده است. حالا حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات، در خصوص این مسئله و همچنین رفع این مشکل چنین توضیح داده است:

پس از اعلام شکایت‌هایی که در این خصوص از سوی کاربران انجام شده است، به اپراتورهای همراه خصوصا همراه اول، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای ثابت دستور دادیم این موضوع را بررسی و مشکل کمبود ظرفیت را حداکثر تا فردا شب رفع کنند.

-


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Arya

یک‌شنبه, 11 اسفند 1398

بعد از نمایش مضحک مثلا حمله DOS چینی ها تمام سرویس دهنده ها و کاربران حداقل شهرما با کندی سرعت؛ دراپ پینگ و قطعی مکرر مواجه اند؛ به قول خودشون فایروال یا همان فیلترینگ زیرساخت به بهانه حملات شروع و پایانش هم معلوم نیست! ولی جالبه که انداختن گردن ISP ها!

پاسخ

ثبت نظر