آیفون تاشو اپل احتمالا زودتر از سه سال دیگر به تولید انبوه نمی‌رسد

Untitled-1.jpg

برخی از منابع آگاه و نزدیک به کمپانی اپل اطلاع می‌دهند که این شرکت به این زودی‌ها اولین گوشی تاشو خود با نام احتمالی آیفون فولد به بازار عرضه نخواهد کرد و ممکن است که این پروژه تا سه سال دیگر به طول بکشد.

با توجه به موفقیت این غول تکنولوژی آمریکایی در بازار گوشی‌های آیفون معمولی بدست آورده است، چه دلیلی دارد که این شرکت بخواهد دستگاهی با فرم فاکتور جدید و متفاوت که هنوز میزان فروش و استقبال کاربران از آن مشخص نیست، به بازار عرضه کند.

تا به امروز چندین گزارش مفصل و رسمی از تلاش اپل در توسعه گوشی تاشو انتشار پیدا کرده، اما هنوز هیچ معلوم نیست که این دستگاه چه زمانی رونمایی خواهد شد. برخی منابع آگاه بازار ادعا می‌کنند آیفون فولد به این زودی‌ها و ظرف امسال و سال آینده میلادی معرفی نخواهد شد.

foldable-iPhone-8-740x416-1.jpg
-

«مارک گورمن» از بلومبرگ در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که آیفون فولد اپل که در واقع اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود،‌ حداقل دو تا سه سال با زمان عرضه فاصله دارد و به این زودی‌ها به تولید انبوه نمی‌رسد.

یکی از موضوعاتی که مارک گورمن در گزارش خود بدان اشاره می‌کند آن است که آیفون تاشو معلوم نیست بتواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند و به همین دلیل فارغ از مسایل مربوط به توسعه فناوری، بی‌شک اپل به بازار فروش این دستگاه نیز فکر می‌‌‌کند و حتما موضوعات تجاری فروش را نیز قبل از تولید انبوه بررسی می‌‌کند.

این خبر در حالی از سوی بلومبرگ منتشر شده که پیشتر مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل پیش بینی کرده بود که آیفون تاشو می‌تواند محبوبیتی خوبی را از آن خود کند و حداکثر ۲۰ میلیون دستگاه از آن در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد.

تاکنون شایعه‌های مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر شده است ولی باید دید در نهایت کوپرتینویی‌ها چه تصمیمی برای این دستگاه تاشو جنجالی خواهند گرفت.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر