بیت کوین در یک قدمی رکورد طلایی خود؛ ورود بیت کوین به کانال 18 هزار دلار وارد

بیت کوین.jpg

بیت کوین مهم‌ترین ارز دیجیتال در دنیاست که حالا ارزش آن به بیشترین میزان خود طی 2 سال گذشته رسیده است.

ارزهای دیجیتال سال‌های سال است که مورد توجه عده‌ی زیادی از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. در این بین اما بیت کوین بیشترین توجه را به خود جلب کرده است و به عنوان اصلی‌ترین ارز دیجیتال در سراسر دنیا به حساب می‌آید.

در سال 2017 بود که بیت کوین رشد چشم گیری داشت و ارزش هر کوین آن در اوایل دسامبر 2017 به 20 هزار دلار رسید. پس از این شاهد یک دوره‌ رکود طولانی مدت در ارزش بیت کوین بودیم، تا جایی که ارزش آن تا 3000 دلار ریزش کرد. حالا اما مجددا دوران قدرت نمایی بیت کوین از راه رسیده است. اگر به نمودار زیر دقت کنید می‌بینید که بیت حالا در حال نزدیک شدن به سقف قبلی، یعنی همان 20 هزار دلار است.

نمودار روند بیت کوین از سال 2010 تا کنون.jpg
نمودار روند بیت کوین از سال 2010 تا کنون -

اگر نگاهی به نمودار روزانه بیت کوین بیندازید، می‌بینید که ارزش آن از حدود 16600 دلار آغاز شده و در بیشترین حالا به بالای 18 هزار دلار رسیده است، تا به طور کلی روندی صعودی را رقم بزند.

نمودار روند بیت کوین از طی یک روز اخیر.jpg
نمودار روند بیت کوین از طی یک روز اخیر -

افرادی معتقدند که تزریق پول نهادی علت این رشد بوده است. درواقع به دنبال انتشار اخباری درخصوص کشف واکسن کرونا، شاهد کاهش ارزش طلا و... بودیم. همین موضوع باعث شده است تا سرمایه گذاری روی بیت کوین بیشتر از قبل شود و رشد آن را رقم بزند.

به جز بیت کوین، اتریوم، چین لینک، لایت کوین و وی چین هم با رشد همراه بوده است.

نظر شما در خصوص سرمایه گذاری در حوزه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چیست؟ به نظر شما بیت کوین با چه شرایطی مواجه خواهد شد؟ آیا این ارز دیجیتال با رسیدن به سقف 20 هزار دلار، مجددا با کاهش مواجه خواهد شد یا اینکه به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

اخبار مرتبط:

اعتراض ماینرها در برابر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ من قاچاقچی نیستم

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر