امکان دریافت کد بورسی غیر حضوری تا چند روز آینده فراهم می‌شود

دریافت کد بورسی آنلاین.jpg

اگر شما هم به دریافت کد بورسی علاقه مند هستید اما به دلیل مشغله و یا کرونا، نتوانسته‌اید اقدام کنید، به زودی امکان دریافت کد بورسی غیر حضوری فراهم خواهد شد.

این روزها بازار بورس در بین کاربران هم‌همه‌ی عجیبی به راه انداخته است و عده زیادی، حتی بدون داشتن دانش کافی، علاقه مند به حضور در این بازار پر زرق و برق هستند. برای حضور در بازار بورس اما لازم است که کاربران ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس اقدام به دریافت کد بورسی کنند. این پروسه دریافت کد بورسی و احراز هویت، تا به امروز به صورت حضوری انجام می‌شد. کرونا ویروس اما معادله را تغییر داده و به دلیل حفظ سلامتی، عده زیادی ترجیح داده‌اند تا از خیر دریافت کد بورسی بگذرند.

در این شرایط اما شاهد خبر بودیم که نظرمان را جلب کرد؛ دریافت کد بورسی غیر حضوری! این خبر که تقریبا از دو هفته پیش داغ شد، یک سرش به تکنولوژی برمی‌گردد. درواقع تا به امروز برای اینکه مشخص شود کاربری که در حال دریافت کد بورسی است، واقعا کاربر معتبر است، باید حضورا به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کرد تا احراز هویت شود اما حالا این پروسه از طریق ارسال یک ویدیو سلفی انجام خواهد شد.

دریافت کد بورسی آنلاین
دریافت کد بورسی آنلاین -

درواقع گفته می‌شود که برای احراز هویت و دریافت کد بورسی غیر حضوری ، کافی است ابتدا کاربران در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس با ارسال یک ویدیو سلفیِ 5 ثانیه‌ای، احراز هویت شوند. این راهکار اگر بتواند به اجرا در بیاید، واقعا عالی است زیرا ضمن حفظ سلامت کاربران در شرایط کنونی، در وقت هم صرفه جویی خواهد کرد.

باید بگوییم که مدتی است که در سامانه سجام شاهد دکمه اهراز هویت آنلاین هستیم که تا روز گذشته غیرفعال بود اما حالا با کلیک بر روی این لینک به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شود که اپلیکیشن آپ را به شما معرفی می‌کند. بنابراین احتمالا پروسه احراز هویت غیر حضوری و دریافت کد بورسی آنلاین از طریق آپ انجام خواهد شد. البته در حال حاضر امکان ثبت نام در سامانه سجام و حتی پیگیری ثبت نام با استفاده از آپ وجود دارد اما هنوز امکان دریافت کد بورسی آنلاین در این اپلیکیشن فراهم نشده است.

یوآیدی، مجری این طرح قول داده است که به زودی و طی چند روز آینده امکان احراز هویت و دریافت کد بورسی غیر حضوری را برای کاربران فراهم کند.

به محض فراهم شدن این شرایط، ما در فیسیت به صورت قدم به قدم و کامل، مراحل دریافت کد بورسی غیر حضوری را برای شما شرح خواهیم داد. از این رو اگر خواستار آموزش این مسئله هستید، به این صفحه مجددا سر بزنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر