به دنبال شیوع کرونا و حرکت سریعتر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن، حالا امروز شاهد ارائه نمونه تستی از دیوار فروشگاهها بودیم که این پروسه را برای کسب و کارهای کوچک سادهتر میکند.
به دنبال شیوع کرونا در سراسر دنیا، زندگی مردم سراسر دنیا بیشتر از هر زمان دیگری به تکنولوژی وابسته شده است. همهی ما بدون شک در این روزها، بیشتر از قبل به سراغ خرید آنلاین رفتهایم. این مسئله برای کسب و کارهای کوچکی که در حوزه آنلاین فعالیت نداشتهاند هم به فرصتی تبدیل شده است تا در کنار ادامه روند سنتی کسب و کار خود، فروش اینترنتی را هم تجربه کنند.
شاید در نگاه اول، فرآیند ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک، زمانبر و هزینهبر به نظر برسد که البته کاملا درست است. حالا اما پلتفرم دیوار این مسئله را کسب و کارهای کوچک ساده کرده است. درواقع امروز شاهد معرفی دیوار فروشگاهها در پلتفرم دیوار بودیم.
اگرچه قبلا هم شاهد حضور کسب و کارها در دیوار بودیم اما دیوار فروشگاهها، شرایط بهتر و سادهتری را برای کسب و کارها فراهم میکند تا راحتتر بتوانند محصولات خود را عرضه کنند. به گفته مدیرعامل دیوار، اشکان آرمندهی، دیوار فروشگاهها علاوه بر ایجاد تجربهای بهتر در خرید اینترنتی برای مردم، کسب و کارهای آفلاین و خرد را هم با بستر آنلاین آشنا میکند.
این ایده در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و فعلا تنها در تهران در دسترس است اما آرمندهی اعلام کرده است که به زودی دیوار فروشگاهها در سراسر کشور ارائه خواهد شد.
جالب است بدانید که در حال حاضر تنها 7 درصد از بازار خرده فروشی در ایران، آنلاین است و بدون شک راه اندازی امکانی همچون دیوار فروشگاهها میتواند به کسب و کارهای خرده فروشی کمک زیادی کرده و آنها را از تکیه بر فروشگاه سنتی، به سمت تجارت آنلاین هم هدایت کند.
نکتهی مثبتی که در دیوار فروشگاهها شاهد خواهیم بود، انحصاری نبودن آن است. درواقع کسب و کارهایی که میخواهند در دیوار فروشگاهها فعالیت داشته باشند، بدون هیچ محدودیتی میتوانند در شبکههای اجتماعی مختلف هم حضور داشته باشند.
علی رسولی، مدیر مارکتینگ دیوار درباره مزایای پلتفرم دیوار فروشگاهها چنین توضیح داده است:
شبکههای اجتماعی در ایران همچون اینستاگرام تمام قابلیتهای فروششان برای شهروندان ما قابل دسترسی نیست و فروشندهها باید کاربران و خریداران خوبی برای صفحات خودشان در آنجا بسازند که نیازمند انرژی و دانش و زمان زیادی است. اما در دیوار فروشگاهها ما تعداد قابل توجهی کاربر بالقوه داریم که آنها را به فروشندهها ارایه میکنیم و این هنر فروشنده است که محصولات خود را به آنها بفروشد. رابط کاربری بسیار ساده طراحی شده و فروشندهها می توانند خیلی سریع و ساده پنل باز کنند و ثبت آگهی کنند و نیازی نیست وارد پروسههای سخت جذب فالوئر و مشتری شوند. دیوار خیلی سریع میتواند این پروسه را تسریع ببخشد.
-
اخبار ایران:
شاتل موبایل استفاده از IP استاتیک بر روی سیمکارت هوشمند را ممکن کرد
تولیدکنندگان تبلت و گوشی ساخت ایران کدامند؟
اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.
منبع خبر: دیجیاتو
ثبت نظر