هدفون بی سیم آینده سامسونگ؛ گلکسی بادز لایو یا گلکسی بادز ایکس

نسل بعدی گلکسی بادز

در رویداد آنپکد 2020 سامسونگ، علاوه بر گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا، شاهد معرفی محصولات دیگری از جمله نسل بعدی هدفون بی سیم گلکسی بادز هم خواهیم بود که احتمالا گلکسی بادز لایو یا گلکسی بادز X نام خواهد داشت و حالا تصاویری از آن فاش شده است.

سامسونگ این روزها در تدارک و آمادگی برای رویداد آنپکد 2020 خود است که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. ستاره‌های این رویداد گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا خواهند بود اما بدون شک در کنار این دو گوشی پرچمدار، شاهد رونمایی از محصولات دیگری هم خواهیم بود که یکی از این محصولات، نسل بعدی هدفون کاملا بی سیم سامسونگ است. البته هنوز نام واقعی این هدفون بی سیم مشخص نشده است و بنا به شایعاتی که در دنیای اینترنت جریان دارد، این ایرباد را با نام گلکسی بادز X و یا گلکسی بادز لایو می‌شناسیم.

به هر ترتیب امروز ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، تصاویر از این هدفون بی سیم بعدی سامسونگ را به نمایش گذاشته است که سه رنگ مشکی، صدفی و برنزی آن را نشان می‌دهد. رنگ برنزی گلکسی بادز لایو که در تصاویر دیده می‌شود، دقیقا همان رنگی است که در افشای تصاویر واقعی از گلکسی نوت 20 اولترا دیده بودیم. بنابراین همین موضوع، به افشای جدید رنگ اعتبار می‌بخشد. ضمنا همانطور که در تصاویر می‌بینید، کیس شارژ گلکسی بادز لایو هم به رنگ خود ایرفون‌های لوبیایی است.

اگر به تصویر نزدیکی از هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اسپیکر دقیقا در وسط قرار گرفته است و دو حفره میکروفون هم در دو طرف (بالا و پایین) اسپیکر مستقر شده‌اند. این طراحی کمک می‌کند تا کیفیت کامندهای صوتی به اندازه برقراری تماس باشد.

گلکسی بادز بعدی سامسونگ
-

از نظر ظاهری، تصاویر نمایش داده شده از گلکسی بادز لایو، کمی با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم متفاوت است اما مسئله اصلی در خصوص این ایربادها، نحوه‌ی قفل شدن در گوش است، به طوری که حین دویدن و ورزش از گوش نیفتد. برای اطلاع از این موضوع تنها راه ممکن این است تا زمان تست گلکسی بادز لایو منتظر بمانیم.

مشخصات گلکسی بادز لایو

تا به اینجا بنا به شایعات انتظار داریم که گلکسی بادز لایو از قابلیت نویز کنسلینگ بهره ببرد؛ قابلیتی که گلکسی بادز پلاس از آن محروم بود. همچنان انتظار داریم که این هدفون بی سیم دارای عمر باتری 11 ساعته باشد و با قیمتی حدود 140 دلار راهی بازار شود. سایر مشخصات گلکسی بادز لایو همچنان نامشخص است و انتظار داریم که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری درباره این هدفون بی سیم بعدی سامسونگ بشنویم.

اخبار مرتبط:

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Seyed

یک‌شنبه, 22 تیر 1399

احتراما، ترجمه ی شما بسیار خوب و مفهوم است اما استفاده فراوان از لغات فینگلیش در متن، خواننده را آزاد میدهد. مثلا به جای "کامند" می توانستید بنویسید "دستور". امیدوارم همواره رو به رشد باشید! :)

پاسخ

ثبت نظر