همه‌ی مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا فاش شد

گلکسی نوت 20 اولترا.jpg

سامسونگ در تدارک معرفی گوشی‌های پرچمدار خود از سری نوت 20 است و حالا همه‌ی مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا فاش شده است.

سامسونگ در تدارک است تا گوشی‌های سری نوت 20 خود را معرفی و راهی بازار کند. در ابتدا شایعات حاکی از این بود که سامسونگ یک گوشی با نام گلکسی Note 20 Ultra را هم معرفی خواهد کرد اما بعد از مدتی این شایعه رد شد و گفته شد اصلا خبری از چنین گوشی نخواهد بود. حالا اما دوباره گفته می‌شود که گلکسی نوت 20 اولترا امسال معرفی خواهد شد.

به هر ترتیب در حال حاضر می‌دانیم که رویداد آنپکد سامسونگ در ماه آگوست برگزار خواهد شد و شاهد معرفی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس خواهیم بود. اما هنوز معرفی گلکسی نوت 20 اولترا در هاله‌ای از ابهام است. با این وجود امروز شاهد درز اطلاعاتی درباره این گوشی هستیم که در ادامه به بررسی این اطلاعات می‌پردازیم.

این فاش اطلاعاتی اخیر ز سمت وب سایت technology Meow بوده کلیه مشخصات گلکسی Note 20 Ultra را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. بنا به این اطلاعات فاش شده، این گوشی از نمایشگری 6.9 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد که این نمایشگر درست مانند گلکسی نوت 10 پلاس، منحنی است.

مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا
مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا -

قلب تپنده گلکسی نوت 20 اولترا پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز است که با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

این گوشی از دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی تک بهره خواهد برد که دوربین اصلی شامل لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری است. دوربین سلفی هم حاوی یک لنز 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

ضمنا این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع 45 واتی و شارژ استاندارد 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری به آن اندازه‌ای که انتظار داریم حجیم نیست اما ممکن است مشخصات واقعی گلکسی نوت 20 اولترا با چیزی که در حال حاضر دیده‌ایم متفاوت باشد.

در آخر باید بگوییم که این گوشی از سنسور اثرانگشت، اسپیکر دوگانه و قلم Spen بهبود یافته بهره خواهد برد و در سه رنگ مشکی، سفید و مسی راهی بازار خواهد شد.

نکته مهم دیگر اما به قیمت این گوشی برمی‌گردد. انتظار می‌رود که گلکسی نوت 20 اولترا بیشتر از 1400 دلار قیمت داشته باشد.

منبع خبر: wccftech


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر