به مناسبت 20 سالگی Beyond Good & Evil، آپدیت جدید در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد

Untitled-1.jpg

یوبی‌سافت به صورت رسمی اعلام کرده است که به دلیل 20 سالگی بازی Beyond Good & Evil، در حال ساخت عنوان جدیدی به نام Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition است که همان بازی اصلی را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این بازی در ماه‌های اول سال 2024، برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد.

در روز گذشته، این عنوان به اشتباه در لیست بازی‌های ایکس‌باکس قرار گرفت و به سرعت حذف شد اما بعضی از پلیرهای این کنسول که عضویت سرویس Ubisoft+ را داشته‌اند، توانستند نسخه اولیه بازی جدید را تجربه کنند. یوبی‌سافت به این رویداد واکنش نشان داد و اعلام کرد که بازی لو رفته، نشان دهنده نسخه نهایی نیست و همچنان در حال آپدیت و به‌روزرسانی است.

به صورت رسمی اعلام شده است که بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition، کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را همراه با کیفیت بالا، کنترل پیشرفته، صداگذاری جدید، سیو خودکار و قابلیت کراس سیو را به کاربران ارائه می‌دهد.

استودیو سازنده به صورت واضح اطلاعاتی راجع به بازی منتشر نکرده است اما اعلام شده که جوایز اختصاصی در این بازی وجود دارد که هنگام بررسی سیاره و دریافت اطلاعات راجع به گذشته Jade، می‌توانید به آن جوایز دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌های جدید مانند ویژگی speed run و اچیومنت‌های جدید نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه اصلی این بازی در سال 2003 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس، GameCube و کامپیوتر منتشر شد. تاریخ انتشار دقیق و کنسول‌های پشتیبانی شده برای نسخه جدید این بازی در دسترس نیست اما طبق اطلاعات لو رفته در سایت ESRB، این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. احتمال نمایش تریلر این بازی در مراسم گیم اواردز نیز وجود دارد و ممکن است که در طی مراسم، تاریخ انتشار آن به صورت رسمی اعلام شود. در صورت ارائه اخبار جدید، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر