بازی جدید Sharkmob و Level Infinite در مراسم گیم اواردز 2023 معرفی خواهند شد

game awards 2023.jpg

تیم سازنده بازی Bloodhunt با همکاری استودیو Level Infinite در حال توسعه پروژه جدیدی هستند که در مراسم گیم اواردز 2023 در تاریخ 16 آذر رونمایی خواهد شد.

هر ساله بازی‌های زیادی در مراسم گیم اواردز معرفی می‌شوند و در حالی که کمتر از یک هفته به مراسم سال 2023 مانده، اطلاعاتی راجع به عناوین حاضر در این مراسم مشخص شده است. رویداد Game Awards 2023، در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) برگزار خواهد شد و شرکت‌های مختلفی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند تا بازیکنان را از بازی‌های در حال ساخت خود مطلع کنند.

حساب رسمی گیم اواردز در توییتر، معرفی عنوانی جدید از دو استودیو بازی‌سازی Sharkmob (سازنده بازی Bloodhunt) و Level Infinite (سازنده عناوین SYNCED و ASSASSIN’S CREED JADE) را تایید کرد. این پیغام، همراه با ویدیویی کوتاه از سازنده استودیو Sharkmob منتشر شد که در آن راجع به برنامه آینده خود توضیح می‌دهد. همانطور که در ویدیو آمده، این استودیو در حال ساخت دو عنوان ناشناس است که به زودی معرفی خواهند شد. یک نگاه کوتاه نیز به تیزر بازی مشترک دو استودیو تخصیص داده شده که در آن طوفانی نشان داده می‌شود و نوید اتفاقی شوم را به بازیکنان می‌دهد. می‌توانید ویدیو و پست رسمی گیم اواردز در این رابطه را مشاهده کنید.

در سایت رسمی Sharkmob، پیغامی مبنی بر "طوفان در راه است" قرار داده شده. این استودیو اعلام کرده که در حال توسعه دو پروژه AAA به همراه موتور Unreal Engine 5 برای کاربران کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید هستند.

از دیگر عناوینی که در طول مراسم game awards معرفی خواهند شد، می‌توان به تاریخ انتشار بازی Baldur’s Gate 3 برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و اس و انتشار محتوای جدید برای بازی‌های Warframe و Crash Team Rumble اشاره کرد.

احتمال حضور بازی Death Stranding 2 در این مراسم بسیار بالا است و استودیوهای بزرگی مانند سگا، مایکروسافت و... نیز برای اعلام خبری بزرگ در مراسم حضور خواهند داشت. معرفی بازی‌های جدید از استودیوهای بزرگ و نامزدی چندتا از عناوین موردانتظار سال جاری در دسته‌بندی بهترین بازی سال 2023، می‌تواند گیم اواردز امسال را تبدیل به یکی از بهترین شوکیس‌های چندسال اخیر تبدیل کند. این مراسم را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر