احتمال انتشار دی ال سی BEETLE برای بازی MARVEL’S SPIDER-MAN 2

spider-man-2.jpg

اطلاعاتی که به تازگی در فایل‌های لورفته Insomniac منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالاً Beetle به عنوان یک محتوای قابل دانلود (DLC) در آینده به Marvel’s Spider-Man 2 اضافه خواهد شد.

هک استودیو Insomniac باعث لورفتن 1.3 میلیون فایل محرمانه شد و با انتشار این اطلاعات در اینترنت، افراد زیادی به دنبال اخبار و برنامه‌های جدید این استودیو بوده‌اند. خبرهای مختلفی مانند بخش چندنفره بازی SPIDER-MAN 2 برای دارندگان پلی‌استیشن 5 منتشر شده است.

طبق آخرین بررسی‌ها، فایل‌های مربوط به انتشار دی ال سی Beetle لو رفته است که برای اولین بار توسط کاربری در توییتری با نام @zvis_ceral شناسایی شد. این فایل‌ها نشان می‌دهند که Insomniac قصد داشت Beetle را به عنوان یک بسته الحاقی که شامل ماموریت‌ها، دشمنان جدید و یک باس فایت می‌شود را طراحی کند. Beetle در چندین موقعیت مختلف در سری کتاب‌های کمیک، با Spider-Man مبارزه کرده است.

البته در نظر داشته باشید که این فایل‌ها ممکن است قدیمی باشند یا درز اخیر باعث تغییر برنامه‌های این استودیو شود و این دی ال سی دیگر منتشر نشود.

پس از هک،Insomniac به آن واکنش نشان داد و گفت: "همانند لوگان.... استودیو اینسامنیاک مقاوم است و برنامه‌ریزی Marvel’s Wolverine به‌طور عادی ادامه می‌یابد." اما در رابطه با دیگر برنامه‌های استودیو و محتواهای DLC برنامه‌ریزی شده‌اش، نظری نداده است.

نام بازی‌های دیگری که پس از هک منتشر شده بودند، شامل بازی Venom برای سال 2025، Spider-Man 3 در سال 2028، یک بازی جدید Ratchet and Clank در سال 2029 و یک بازی X-Men در سال 2030 خواهد بود.

آیا می‌خواهید دی ال سی Beetle را در Marvel’s Spider-Man 2 تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر