شرکت Thunderful Group قصد دارد تا 20 درصد از افراد خود را اخراج کند

thunderful.jpg

شرکت Thunderful که حدودا شامل 30 زیرشاخه از جمله هفت استودیوی توسعه و سه ناشر بازی شامل Rising Star Games است، اعلام کرد که قصد دارد استودیو خود را به منظور افزایش قابلیت رقابت بلندمدت بازسازی کند.

بنابر گفته اعلام شده در بیانیه، این بازسازی‌ها به دلیل سرمایه‌گذاری‌های بیش از حد توسط Thunderful در سال‌های اخیر انجام شده و با توجه به ناپایداری شرایط فعلی بازار، این شرکت با چالش روبه‌رو شده و نیازمند اعمال تغییراتی در روند کلی استودیو است. تیم مدیریت جدید و هیئت مدیره، بهترین استراتژی برای پیروزی در بلند مدت را، بازسازی گروه و تمرکز بر دارایی‌های شرکت تشخیص داده‌اند.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که برای اطمینان از بقای گروه و تقویت آن، راهکاری جز کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر زمینه‌هایی که بیشترین احتمال رشد را دارند، پیدا نکرده‌ایم. به گفته او، تصمیم‌گیری بسیار دشوار بوده و از انجام این تصمیم ناراحت هستیم و باید از همکاران و شرکای ماهر خداحافظی کنیم. با این حال، مطمئن هستم که این تصمیم برای Thunderful ضروری است و این تغییرات، گروه را به یک شرکت قوی‌تر در بازار تبدیل خواهد کرد.

549a8285-23b7-4920-822d-e30ad848f914.jpg
-

اکنون شرکت قصد دارد حدود 20٪ از نیروی کار خود را اخراج کند. براساس وب‌سایت آن‌ها، این شرکت در حال حاضر نزدیک به 500 کارمند در اروپا دارد که یعنی حدود 100 نفر از کارمندان، تحت تأثیر این تفییرات قرار خواهند گرفت.

در سال 2023، عده زیادی از بازی سازان شغل خود را از دست دادند و به نظر می‌رسد که سال 2024 نیز با اخراج‌های گسترده شروع شده و ضربه‌های آن در صنعت بازی سازی به قوت خود ادامه پیدا خواهد کرد.

شرکت‌هایی که در سال گذشته تحت تأثیر تعدیل نیرو بوده‌اند، شامل Media Molecule ،Codemasters ،Xbox ،Epic Games ،Sony ،CD Projekt ،Unity ،Ubisoft ،Riot Games، Blizzard، BioWare، Striking Distance ،Team17 ،Frontier Developments ،Telltale Games ،Digital Extremes ،Amazon و Digital Bros هستند. شرکت Embracer Group نیز همچنان از سال 2023 درگیر تعدیل نیرو، بستن استودیوها و لغو پروژه‌ها خود است.

امیدواریم مشکلات مالی که منجر به تعدیل نیرو و لغو پروژه‌ها می‌شود، در استودیوهای بازی سازی برطرف شود و سال 2024، بتواند برای افراد حاضر در این صنعت، تبدیل به سال خوبی شود. در صورت انتشار اخبار جدید، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر