جزییات جدیدی در مورد گوشی اسرارآمیز بلک بری BBC100-1!

جزییات جدیدی در مورد گوشی اسرارآمیز بلک بری BBC100-1!

اخیرا مشخصات یک گوشی اسرار آمیز از طرف شرکت بلک بری بر روی سایت نمایندگی فروش این سازنده در کشور اندونزی ثبت شده است؛ این گوشی هوشمند قرار است توسط شرکتی به نام BB MERAH PUTIH, PT وارد بازار شود.

نام سری این محصول BBC100-1 می باشد و مشخصات آن اخیرا در پایگاه داده های پوستل (POSTEL) کشور اندونزی ثبت شده است. 

گوشی بلک بری DTEK60 همان مدل BBA100-1 می باشد و نام سری BBB100-1 نیز برای مدل مریکوری (Mercury) که هنوز در معرض عموم قرار نگرفته، انتخاب شده است؛ به همین دلیل می توان احتمال داد که BBC100-1 یک گوشی جدید از طرف شرکت بلک بری باشد. 

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر نشده است؛ علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا بلک بری این گوشی هوشمند را در بازارهای خارج از کشور اندونزی هم عرضه می کند یا خیر!

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مجتبی

شنبه, 05 اسفند 1396

سلام خدمت همه دوستان عزیز.من حدود دوماه است که این گوشی رو دارم.از هر نظر که بخواید این گوشی منحصر به فرده.
شکل ظاهری.خوش دست بودن.دوربین خوب.رام قوی.حافظه داخلی بالا.پردازشگر عالی.اندروید جدید.
واقعا وقتی دستم میگیرم یه حس خیلی خوبی دارم باهاش.
ولی تنها مشکلی که داره اینه که .به دلیل اینکه میکروفن این گوشی جذب صدای خیلی زیادی داره وقتی حجم بالایی از صدارو میخواد ضبط کنه یذره نامفهوم ضبط میکنه.که البته من فکر میکنم که یه تنظیماتی باید داشته باشه که من هنوز کشفش نکردم.

پاسخ

ثبت نظر