میکرومکس از گوشی های Vdeo 3 و Vdeo 4 با قابلیت پشتیبانی 4G VoLTE رونمایی کرد!

میکرومکس از گوشی های Vdeo 3 و Vdeo 4 با قابلیت پشتیبانی 4G VoLTE رونمایی کرد!

میکرومکس (Micromax) اخیرا خط تولید گوشی های هوشمند سری ویدئو را گسترش داده است؛ تولید این گوشی ها از ماه پیش آغاز شد و هم اکنون سازنده هندی گوشی های ویدئو 3 و ویدئو 4 این سری را هم وارد بازار کرده است. این دو محصول مانند مدل های ویدئو 1 و ویدئو 2 اپلیکیشن گوگل دو (Google Duo) را نیز به طور پیش فرض بر روی خود دارند که برای برقراری تماس تصویری طراحی شده است.

هر دو گوشی جدید مانند دو مدل قبلی قابلیت اتصالی 4G VoLTE را نیز پشتیبانی می کنند. تصاویر این دو دستگاه هم اکنون بر روی سایت رسمی شرکت میکرومکس گذاشته شده با وجود این اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این دو گوشی هوشمند هنوز اعلام نشده است.

هر دو دستگاه توانایی پشتیبانی دو سیم کارت را دارند و از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برند. سازنده هندی مشخصات کامل مدل ویدئو 3 را اعلام نکرده با وجود این در آگهی تبلیغاتی این گوشی ذکر شده است که این دستگاه از یک کاور فلزی و نمایشگر 5 اینچی مقاوم در برابر ترک و مجهز به صفحه محافظ گوریلا گلس بهره می برد.

مشخصات گوشی میکرومکس ویدئو 4

میکرو مکس مشخصات گوشی هوشمند ویدئو 4 را اعلام کرده است. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی 720 در 1280 پیکسلی، پردازشگر چهار هسته ای 1.1GHz کوالکام اسنپدراگون 210 MSM8909، رم 1 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره می برد. 

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت، باتری قدرتمند 4000mAh، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB 2.0، جی پی اس، وای فای، بلوتوث و سنسورهای مجاورت، شتاب سنج، محدوده نور و گرانش اشاره کرد.

 یکی از نقطه ضعف های این گوشی هوشمند میزان ظرفیت قابل دسترس حافظه داخلی آن می باشد که تنها 4 گیگابایت اعلام شده است با وجود این نقطه قوت برجسته این دستگاه باتری آن است که امکان داشتن 24 ساعت مکالمه را برای کاربر فراهم می سازد.

 

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر