مشخصات Hawkeye، شاهین تیز چشم ZTE منتشر شد!

مشخصات Hawkeye، شاهین تیز چشم ZTE منتشر شد!

ZTE در CES 2017 از نتیجه تلاش های خود در پروژه CSX رونمایی کرد؛ یک گوشی هوشمند مجهز به قابلیت هایی خیره کننده که از هر نظر کامل به نظر می رسد.

در آن زمان سازنده چینی هیچ مطلبی را در مورد مشخصات فنی این گوشی جدید منتشر نکرد با وجود این هم اکنون شما می توانید قضاوت کنید که آیا این محصول ارزش پرداختن قیمتی معادل 199 دلار را دارد یا خیر. 

این محصول جدید هاک آی نام دارد و از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی 1080 در 1920 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در پشت گوشی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، قابلیت NFC و باتری 3000mAh با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع بهره می برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند دو سیم کارته می توان به یک دوربین دوقلوی اصلی مجهز به سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، قابلیت صوتی Hi-Fi برای ارائه کیفیت صدای بهتر و قابلیت های اتصالی وای فای 802.11 b/g/n/ac و پورت USB نوع C اشاره کرد.

سازنده چینی در نظر دارد که از سه ماهه دوم سال میلادی جاری در ماه سپتامبر ( 10 شهریور تا 9 مهر 96 ) گوشی جدیدش را وارد بازار کند. این دستگاه برای اولین بار در ماه اوت ( 11 مرداد تا 10 شهریور ) معرفی شد و حال که مشخصات آن منتشر شده است به نظر می رسد که ارزش بهای پرداختی خود را دارد. آنچه که در واقع برگ برنده این دستگاه محسوب می شود قابلیت ردیابی چشم آن است که کاربر را قادر می سازد تا با حرکت دادن چشم های خود در فضای مجازی وب گردی کند.

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر